Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 Storesøster skulle gi meg en klem uten at jeg fikk det med meg. Satt i stolen da hun stilte seg foran meg, for så å klatre opp til meg. Hun satte kneet i magen min, men jeg reagerte selvfølgelig raskt å fikk benet bort fra magen. Det gjorde vondt det og da, samt hele resten av kvelden. Nå dagen etterpå er det litt ømt ellers ingenting. Har ikke blødd. Jeg er svært engstelig for at dette har skadet fostret, gravid i uke 13. Noen som vet? Sitter faktisk å er redd for at fostret har mistet armer eller ben i sammenstøtet. Anonymous poster hash: 76f06...d50
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #2 Skrevet 13. juli 2014 Fosteret er så liten enda og godt beskyttet inni magen din så tviler sterkt på at han/hun har tatt skade av det:) Det går nok helt fint, opplevde å få slag i magen da jeg var 17 uker på vei. Gikk til legen, men fikk beskjed om at det skal mye krefter til før det evt kan gjøre skade. Så bare slapp av Anonymous poster hash: 9be21...653
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #3 Skrevet 13. juli 2014 Nei, herregud. Mister armer og bein? Les litt om hvor lite fosteret egentlig ER i uke 13, så skjønner du selv at det ikke kan skje så mye. Anonymous poster hash: c73ec...c32
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #5 Skrevet 13. juli 2014 Mistet armer og bein, lite trolig. Men ungen blir sikkert født med blått øye. Anonymous poster hash: 429b1...23e
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #6 Skrevet 13. juli 2014 Hysterisk eller? Ja skal ikke nekte for det. Hadde du vist min historie hadde du kanskje forstått hvorfor 😊hi Anonymous poster hash: 76f06...d50
Sint naken biltyv Skrevet 13. juli 2014 #7 Skrevet 13. juli 2014 Mistet armer og bein, lite trolig. Men ungen blir sikkert født med blått øye. Anonymous poster hash: 429b1...23e Haha😝
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #8 Skrevet 13. juli 2014 Det går nok bra. Ved flere anledninger under graviditeten hoppet hunden min på magen Anonymous poster hash: 4679e...207
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #9 Skrevet 13. juli 2014 Storesøster skulle gi meg en klem uten at jeg fikk det med meg. Satt i stolen da hun stilte seg foran meg, for så å klatre opp til meg. Hun satte kneet i magen min, men jeg reagerte selvfølgelig raskt å fikk benet bort fra magen. Det gjorde vondt det og da, samt hele resten av kvelden. Nå dagen etterpå er det litt ømt ellers ingenting. Har ikke blødd. Jeg er svært engstelig for at dette har skadet fostret, gravid i uke 13. Noen som vet? Sitter faktisk å er redd for at fostret har mistet armer eller ben i sammenstøtet. Anonymous poster hash: 76f06...d50 Fosteret ligger svært langt nede i uke 13. Og det kan ikke miste hverken armer eller bein Anonymous poster hash: 135e9...b09
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #10 Skrevet 13. juli 2014 Storesøster skulle gi meg en klem uten at jeg fikk det med meg. Satt i stolen da hun stilte seg foran meg, for så å klatre opp til meg. Hun satte kneet i magen min, men jeg reagerte selvfølgelig raskt å fikk benet bort fra magen. Det gjorde vondt det og da, samt hele resten av kvelden. Nå dagen etterpå er det litt ømt ellers ingenting. Har ikke blødd. Jeg er svært engstelig for at dette har skadet fostret, gravid i uke 13. Noen som vet? Sitter faktisk å er redd for at fostret har mistet armer eller ben i sammenstøtet. Anonymous poster hash: 76f06...d50 Fosteret ligger svært langt nede i uke 13. Og det kan ikke miste hverken armer eller bein Anonymous poster hash: 135e9...b09 Takk for svar 😊 Anonymous poster hash: 76f06...d50
pip pip Skrevet 13. juli 2014 #11 Skrevet 13. juli 2014 Er så vidt livmoren titter over bekkenet, så et slag i magen har ikke noe å si.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #12 Skrevet 13. juli 2014 Er ikke før noen slår deg så hardt at du begynner å blø at det er fare. Anonymous poster hash: da193...58b
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #13 Skrevet 13. juli 2014 Storesøster skulle gi meg en klem uten at jeg fikk det med meg. Satt i stolen da hun stilte seg foran meg, for så å klatre opp til meg. Hun satte kneet i magen min, men jeg reagerte selvfølgelig raskt å fikk benet bort fra magen. Det gjorde vondt det og da, samt hele resten av kvelden. Nå dagen etterpå er det litt ømt ellers ingenting. Har ikke blødd. Jeg er svært engstelig for at dette har skadet fostret, gravid i uke 13. Noen som vet? Sitter faktisk å er redd for at fostret har mistet armer eller ben i sammenstøtet. Anonymous poster hash: 76f06...d50 Fosteret ligger svært langt nede i uke 13. Og det kan ikke miste hverken armer eller bein Anonymous poster hash: 135e9...b09 Takk for svar 😊 Anonymous poster hash: 76f06...d50 Bare hyggelig. Hadde lignende bekymring med sistemann, to eldre viltre søsken. Jm sa det skulle mye til, men at vi bare måtte prøve å forklare storesøsken at der var en baby som ikke skulle hoppes på. Anonymous poster hash: 135e9...b09
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #14 Skrevet 13. juli 2014 Storesøster skulle gi meg en klem uten at jeg fikk det med meg. Satt i stolen da hun stilte seg foran meg, for så å klatre opp til meg. Hun satte kneet i magen min, men jeg reagerte selvfølgelig raskt å fikk benet bort fra magen. Det gjorde vondt det og da, samt hele resten av kvelden. Nå dagen etterpå er det litt ømt ellers ingenting. Har ikke blødd. Jeg er svært engstelig for at dette har skadet fostret, gravid i uke 13. Noen som vet? Sitter faktisk å er redd for at fostret har mistet armer eller ben i sammenstøtet. Anonymous poster hash: 76f06...d50 Fosteret ligger svært langt nede i uke 13. Og det kan ikke miste hverken armer eller bein Anonymous poster hash: 135e9...b09 Takk for svar 😊 Anonymous poster hash: 76f06...d50 Bare hyggelig. Hadde lignende bekymring med sistemann, to eldre viltre søsken. Jm sa det skulle mye til, men at vi bare måtte prøve å forklare storesøsken at der var en baby som ikke skulle hoppes på. Anonymous poster hash: 135e9...b09 Godt å høre at du også snakket med jordmor om dette 😊 . Vet mange tenker at det ikke er et seriøst spørsmål jeg har stilt, så godt med seriøse svar 😊. Vet jeg er hysterisk med alt vedrørende babyen men det har noe med en vond historie ved en tidligere graviditet å gjøre. Igjen takk til alle med seriøse svar og erfaringer 😊 Hi Anonymous poster hash: 76f06...d50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå