Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 Er på ferie, ble tatt bilde av av mannen da jeg lekte med ungen i vannet. Og må bare si uff! Og huff! Greit nok her som vi er på ferie, men gruer meg til å komme hjem. Følelsen av å ikke ville gå ut døra, er så mye større enn jeg trodde jeg var har trent i det siste og, men får vel sulte meg også. Flere tykke/lubne som fikk sjokk av bikinibildene? Anonymous poster hash: 6195a...1ee
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #2 Skrevet 13. juli 2014 Jeg har ikke hatt bikini på i år, men har fått sjokk av bilder med klær på Anonymous poster hash: d2fbb...98d
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #3 Skrevet 13. juli 2014 Jeg har ikke hatt bikini på i år, men har fått sjokk av bilder med klær på Anonymous poster hash: d2fbb...98d Ja, det blir vel igrunn det samme. Jeg spurte mannen, for å sammenligne, om jeg var på størrelse med "henne" (tykke damer vi så i byen), og han mener jeg tror jeg er større enn jeg er. Jeg så damer jeg syntes var like store som meg, utifra bildene, men han mener det er helt feil. Ikke lett å vite hvor stor man er, da... Men likte ikke bildene! Anonymous poster hash: 6195a...1ee
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #4 Skrevet 13. juli 2014 Fikk et snap-bilde av meg selv. Ikke i bikini, men likevel... FYSJ! Nå må det trenes og 5:2-diett fra i dag. Fastedag her og nå. Anonymous poster hash: d28a0...c00
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #5 Skrevet 13. juli 2014 Jeg er tynn, men fikk sjokk allikevel. Hele rumpa, lårene og magen er fulle i cellulitter. Anonymous poster hash: 7e690...929
Gjest Angelstath Skrevet 13. juli 2014 #6 Skrevet 13. juli 2014 Hvis mannen din frivillig er med deg på ferie, frivillig går til seng med deg hver natt, og frivillig tar bilder av deg i bikini!!!!....tror jeg ikke at problemet er så stort!! Han elsker sikkert hver cm av din kropp! Det er vi kvinner som streber etter noe som KANSKJE var mulig i 20-årene. Husk du har født barn og levd livet!! Mitt forslag til alle usikkre kvinner er å gå til en profesjonell pin-up fotograf. De spesialiserer seg på sexy, utfordrende bilder av kvinner MED former!! Ta bilder for din egen del. Bli sminket, stylet og dirigert til positurer som passer for din kropp. Lær deg å elsk deg selv! Jeg jobber intenst med brunfargen og gleder meg til å se hvor deilig alle mine 68 kilo kan se ut!! Min venninne på 10 kilo mer enn meg tok slike bilder til en reklame for fotografen, og hun så brennheit ut!! Her snakker vi med klær på, noe utfordrende, som passer kroppen din! Jeg liker meg selv i dag, og skal lære å elske hver cm! Lev livet jenter! Det er sååå mange menn som sikkert har siklet i smug på dere flere ganger i sommer
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #7 Skrevet 13. juli 2014 HI her.. Jeg er i 20-årene! ikke har jeg levd livet heller. Ett barn har jeg fått, men har ikke tatt vare på kroppen min. Da jeg møtte mannen var BMIen på 19-20. Blæ... Men ja, det viktigste er han han mener, ikke alle andre. Og jeg har vært gjennom så mye at jeg ikke burde bry meg egentlig, men noen ganger bryr jeg meg veldig (som når jeg får sjokk av bikinibilder ) Anonymous poster hash: 6195a...1ee
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #8 Skrevet 13. juli 2014 Hvis mannen din frivillig er med deg på ferie, frivillig går til seng med deg hver natt, og frivillig tar bilder av deg i bikini!!!!....tror jeg ikke at problemet er så stort!! Han elsker sikkert hver cm av din kropp! Det er vi kvinner som streber etter noe som KANSKJE var mulig i 20-årene. Husk du har født barn og levd livet!! Mitt forslag til alle usikkre kvinner er å gå til en profesjonell pin-up fotograf. De spesialiserer seg på sexy, utfordrende bilder av kvinner MED former!! Ta bilder for din egen del. Bli sminket, stylet og dirigert til positurer som passer for din kropp. Lær deg å elsk deg selv! Jeg jobber intenst med brunfargen og gleder meg til å se hvor deilig alle mine 68 kilo kan se ut!! Min venninne på 10 kilo mer enn meg tok slike bilder til en reklame for fotografen, og hun så brennheit ut!! Her snakker vi med klær på, noe utfordrende, som passer kroppen din! Jeg liker meg selv i dag, og skal lære å elske hver cm! Lev livet jenter! Det er sååå mange menn som sikkert har siklet i smug på dere flere ganger i sommer Godt tips! Men helt ærlig? Lev en dag i en overvektig persons liv, så skjønner du at bilder ikke utgjør noe særlig. Så mange kommentarer og dømmende blikk man får. Det er bare fælt. Jeg veier nå 10 kg for mye og endelig har dritten gitt seg. Nå kan jeg lære å elske kroppen som den er. I fjor? Aldri! Anonymous poster hash: 50b25...33a
Gjest Angelstath Skrevet 13. juli 2014 #9 Skrevet 13. juli 2014 Jeg har vært 25 kilo større enn nå. Likevel hadde jeg mer selvtillit før! Du vet ikke hvorfor jeg har komplekser og vil lære meg selv å elske. Ja jeg har noen kilo for mye nå også jeg! Er veldig lav. I tillegg er jeg sløyet som en fisk etter utallige operasjoner og har hatt kreft 3 ganger. Så jeg ville heller vært 25 kilo mer, eller 50 kilo mer om jeg kunne vært kvitt arrene mine, kvitt frykten for at kreften skal komme tilbake! Så jo; bilder med de rette sexy klæra, styler og frisert - jeg skal få så lekkre bilder av meg selv! Lev en dag i en overvektig kreft-full kvinnes liv...da er flere kilo INGEN sak! Beklager, men blir jævlig provosert når jeg prøver å få kvinner til å innse at vi er ALLE vakkre utenpå, og innvendig....vel nesten alle innvendig..
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #10 Skrevet 13. juli 2014 Jeg har vært 25 kilo større enn nå. Likevel hadde jeg mer selvtillit før! Du vet ikke hvorfor jeg har komplekser og vil lære meg selv å elske. Ja jeg har noen kilo for mye nå også jeg! Er veldig lav. I tillegg er jeg sløyet som en fisk etter utallige operasjoner og har hatt kreft 3 ganger. Så jeg ville heller vært 25 kilo mer, eller 50 kilo mer om jeg kunne vært kvitt arrene mine, kvitt frykten for at kreften skal komme tilbake! Så jo; bilder med de rette sexy klæra, styler og frisert - jeg skal få så lekkre bilder av meg selv! Lev en dag i en overvektig kreft-full kvinnes liv...da er flere kilo INGEN sak! Beklager, men blir jævlig provosert når jeg prøver å få kvinner til å innse at vi er ALLE vakkre utenpå, og innvendig....vel nesten alle innvendig.. Dette er bare tull! Herregud, hører du ikle selv hvor teit du høres ut? Virkelig? Anonymous poster hash: 50b25...33a
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #11 Skrevet 13. juli 2014 Jeg er tynn, og har aldri vært overvektig. Har likevel en stygg kropp, bikini er uaktuelt. Synes du er tøff som ikler deg det jeg, stå på! Anonymous poster hash: d3fbf...01b
Mikkemafian Skrevet 13. juli 2014 #12 Skrevet 13. juli 2014 Hvorfor i alle dager er utseende på kroppen avgjørende for om dere går i bikini? Hvem er det dere er så redd for at skal se kroppen som den er?
Gjest Angelstath Skrevet 13. juli 2014 #13 Skrevet 13. juli 2014 Jeg har vært 25 kilo større enn nå. Likevel hadde jeg mer selvtillit før! Du vet ikke hvorfor jeg har komplekser og vil lære meg selv å elske. Ja jeg har noen kilo for mye nå også jeg! Er veldig lav. I tillegg er jeg sløyet som en fisk etter utallige operasjoner og har hatt kreft 3 ganger. Så jeg ville heller vært 25 kilo mer, eller 50 kilo mer om jeg kunne vært kvitt arrene mine, kvitt frykten for at kreften skal komme tilbake! Så jo; bilder med de rette sexy klæra, styler og frisert - jeg skal få så lekkre bilder av meg selv! Lev en dag i en overvektig kreft-full kvinnes liv...da er flere kilo INGEN sak! Beklager, men blir jævlig provosert når jeg prøver å få kvinner til å innse at vi er ALLE vakkre utenpå, og innvendig....vel nesten alle innvendig.. Dette er bare tull! Herregud, hører du ikle selv hvor teit du høres ut? Virkelig? Anonymous poster hash: 50b25...33a Tull? Hva er tull med dette?! Smalt fra en som kun tørr å være anonym... Jeg syns ikke selvbilde eller kreft er noe å tulle med. Godt at du allerede er så perfekt så slipper vi å lese flere innlegg ifra deg!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #14 Skrevet 13. juli 2014 Dagens samfunn har blitt slik at mange av oss er overvektige (meg inkludert). Jeg synes at det er så mange som skal "normalgjøre" det å være stor. Dette er faktisk et problem for mer enn bare utseendet, selvom utseendet også telles for noe. Jeg har nå bestemt meg for å leve sunt og normalt. Det er hverken sunt eller naturlig å spise sjokolade og drikke brus daglig. Dømmer ikke andre for at de er overvektige, for det er alt for mange fristelser som gjør det vanskelig å holde seg slank og å ha en naturlig sunn og slank kropp. Gleder meg faktisk til å begynne å gjøre noe med dette nå Anonymous poster hash: 27ecd...47a
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #15 Skrevet 13. juli 2014 Dagens samfunn har blitt slik at mange av oss er overvektige (meg inkludert). Jeg synes at det er så mange som skal "normalgjøre" det å være stor. Dette er faktisk et problem for mer enn bare utseendet, selvom utseendet også telles for noe. Jeg har nå bestemt meg for å leve sunt og normalt. Det er hverken sunt eller naturlig å spise sjokolade og drikke brus daglig. Dømmer ikke andre for at de er overvektige, for det er alt for mange fristelser som gjør det vanskelig å holde seg slank og å ha en naturlig sunn og slank kropp. Gleder meg faktisk til å begynne å gjøre noe med dette nå Anonymous poster hash: 27ecd...47a Men gremmes du av aynet av deg bikini? Det er liksom temaet i tråden Anonymous poster hash: 6195a...1ee
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #16 Skrevet 13. juli 2014 Hvorfor i alle dager er utseende på kroppen avgjørende for om dere går i bikini? Hvem er det dere er så redd for at skal se kroppen som den er?Det er ikke det? Jeg skrev jo at jeg går i bikini. Hi Anonymous poster hash: 6195a...1ee
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #17 Skrevet 13. juli 2014 Jeg er tynn, og har aldri vært overvektig. Har likevel en stygg kropp, bikini er uaktuelt. Synes du er tøff som ikler deg det jeg, stå på! Anonymous poster hash: d3fbf...01b Takk kommer til å fortsette, men huff... Stranda er liksom én ting, det er noe annet i byen. Føler det ikke er like akseptert å være tykk andre steder enn på stranda.. Men,men.. Folk får tenke hva de vil, de aner ikke hva jeg har gått/går gjennom ellers i livet Anonymous poster hash: 6195a...1ee
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #18 Skrevet 13. juli 2014 Dagens samfunn har blitt slik at mange av oss er overvektige (meg inkludert). Jeg synes at det er så mange som skal "normalgjøre" det å være stor. Dette er faktisk et problem for mer enn bare utseendet, selvom utseendet også telles for noe. Jeg har nå bestemt meg for å leve sunt og normalt. Det er hverken sunt eller naturlig å spise sjokolade og drikke brus daglig. Dømmer ikke andre for at de er overvektige, for det er alt for mange fristelser som gjør det vanskelig å holde seg slank og å ha en naturlig sunn og slank kropp. Gleder meg faktisk til å begynne å gjøre noe med dette nå Anonymous poster hash: 27ecd...47a Men gremmes du av aynet av deg bikini? Det er liksom temaet i tråden Anonymous poster hash: 6195a...1ee Ja gjør det, hehe Men poenget mitt er at det er kommentarer på at man heller vil være litt tykkere enn å eks være syk. Var vel egentlig er svar på det. Anonymous poster hash: 27ecd...47a
Mikkemafian Skrevet 13. juli 2014 #19 Skrevet 13. juli 2014 Det er greit at det er usunt å være overvektig, men hva oppnår man ved å hate kroppen sin? Jeg synes det må være verdt et forsøk å godta seg selv akkurat som man er i øyeblikket.. For det er faktisk virkeligheten. Så kan man velge å prøve å forandre den virkeligheten etter hvert, men å skjule kroppen fordi den er stor? Det er det bare du selv som taper på!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #20 Skrevet 13. juli 2014 Dagens samfunn har blitt slik at mange av oss er overvektige (meg inkludert). Jeg synes at det er så mange som skal "normalgjøre" det å være stor. Dette er faktisk et problem for mer enn bare utseendet, selvom utseendet også telles for noe. Jeg har nå bestemt meg for å leve sunt og normalt. Det er hverken sunt eller naturlig å spise sjokolade og drikke brus daglig. Dømmer ikke andre for at de er overvektige, for det er alt for mange fristelser som gjør det vanskelig å holde seg slank og å ha en naturlig sunn og slank kropp. Gleder meg faktisk til å begynne å gjøre noe med dette nå Anonymous poster hash: 27ecd...47a Men gremmes du av aynet av deg bikini? Det er liksom temaet i tråden Anonymous poster hash: 6195a...1ee Ja gjør det, hehe Men poenget mitt er at det er kommentarer på at man heller vil være litt tykkere enn å eks være syk. Var vel egentlig er svar på det. Anonymous poster hash: 27ecd...47a Ok jeg vil vel helst være tynn.. Og frisk.. !!! 90% for helsas skyld. Anonymous poster hash: 6195a...1ee
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #21 Skrevet 13. juli 2014 Det er greit at det er usunt å være overvektig, men hva oppnår man ved å hate kroppen sin? Jeg synes det må være verdt et forsøk å godta seg selv akkurat som man er i øyeblikket.. For det er faktisk virkeligheten. Så kan man velge å prøve å forandre den virkeligheten etter hvert, men å skjule kroppen fordi den er stor? Det er det bare du selv som taper på!Jepp, det er igrunn det, men det er vel en slags angst eller fobi.. Mot å vise hvordan man er. Særlig når man møter folk man kjente da man var flott og stram! Som sikkert får sjokk av å se deg Synes jeg hører hviskingen og tiskingen. Kunne jeg flytte til en stor by, hadde jeg følt meg mer anonym, er på ferie i en nå og trives mye bedre enn hjemme i sladrebygda. Anonymous poster hash: 6195a...1ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå