Gå til innhold

Får orgasme, hele dagen...:-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en vaksine på fredag. På kvelden begynte kroppen å føles veldig sensitiv. I dag kjennes det som om noen masserer klitoris ved hvær bevegelse. Må sitte med beina spredt i sofaen, hvis ikke kommer jeg..

Dette vR utrolig deilig og pirrende de to første timene, men nå begynner jeg å bli frustrert. Hvordan gjøre noe som helst uten å få orgasme? Hvis jeg sitter helt urørlig så går det fint, men med 3 unger går ikke det.

Litt hemmende!

Noen som har vært borti dette??

Anonymous poster hash: d3575...ce4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok en Ibux.. Nå kan jeg faktisk holde ut.

Skrevet

Ooo, og hvilke vaksine var dette om jeg kan spørre ;) et slags luksusproblem, men dog litt pinlig med barna rundt deg :P

Neida, jeg bare skøyer med deg...men håper det gir seg da! Husker jeg så en dokumentar om en dame som hadde orgasme i flere timer, hun måtte oppsøke legevakten men husker ikke utfallet og hva som var årsaken :(

Anonymous poster hash: 418e1...1d8

Skrevet

Når tablettene gikk ut kom det tilbake igjen. :-( hadde heldigvis med meg backup. Kom tilbake i full offentlighet på badeland...

I kveld har det roet seg mye. Veldig følsom, men ingen orgasme.. Heldigvis...

Var stivkrampesprøyte jeg tok. Var sensitiv i hele kroppen og litt dårlig i går. Og slik i dag..

Skrevet

Dette må du for Guds skyld rapportere til legen din, som vil melde fra til lehemiddelverket om denne bivirkningen. Ta kontakt med en gang, det kan gi erstatning om du får skade etter vaksine, og da er det om å gjøre å ha rapportert tidlig. Å få orgasme i tide og utide er faktisk en tilstand som kan gjøre livet ditt til et helvete. Du kan lese skrekkhistorier om damer som har 80 orgasmer om dagen på nettet.. Og det er ikke noe deømmeliv.. Ingen vet hva denne tilstanden kommer av. Man kan få medisiner for å dempe det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...