Gå til innhold

Gi meg deres beste spare-til-langt-hår triks :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt vokser jo ikke :(

Anonymous poster hash: 6c652...f49

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gå til frisøren, klipp tupper, kur håret og spis sunt. Det gjør jeg nå, og endelig ser jeg at håret gror, og ikke bare at etterveksten blir lenger..

Endret av Cherries
Skrevet

Ikke farg håret. Kur det regelmessig, men ikke overdriv. Klipp en cm av tuppene ca hver tredje måned. 

Anonymous poster hash: afb40...0ff
Skrevet

Stå på hodet fem minutter hver dag. Blodet renner jo nedover;)

Skrevet

Maser håret ditt inn med oliven olje kvelden før du skal dusje. Altså skal du sove med dette.

Skrevet

klipp det med jevne mellomrom. Høres villt ut, men det var da jeg begynte å få langt hår. Og kur det

Anonymous poster hash: eb048...2b4
Skrevet

La håret være mest mulig i fred. Ikke farg det, føn det eller bruk rettetang på det. Farger eller bleker du håret regelmessig blir det lett så skjørt at du ikke får det mer enn skulderlangt. Lar du det være naturlig kan det kanskje bli så langt at det når deg til livet.

Husk å spise Sundt så du får i deg alle vitaminer, proteiner, mineraler osv du trenger for at håret skal vokse.

Anonymous poster hash: cf7fd...5ce

Skrevet

Jeg klipper ikke håret mitt. Har hatt langt hår hele livet og bestemte meg en dag for å klippe på skulderen.

Klarte ikke å la de vokse igjen, fordi jeg klippet tuppene regelmessig, som alle sier du skal gjøre.

Så sluttet jeg å klippe. Men jeg pleier håret mitt regelmessig og bruker kun gode, dyre produkter. Nå er det endelig vokst en god del. 10 cm til og jeg er i mål :) Da skal jeg ta tuppene.

Anonymous poster hash: bab5a...15c
Skrevet

Det viktigste er å ha sunt og pent hår- set er ikke pent med aldri så langt hår om hele håret er slitt!!!

Stuss det vær 3 mnd slavisk!! Ta gode hårkurer hjemme og bruk gode produkt. Reduser/unngå alt som kan slite på håret som hårføner og krølltang. Hva slags strikker bruker du i håret? Velg hårstrikker som er snille med håret (ikke gummistrikker og med metall) beskytt mot for mye sol (i syden).

Anonymous poster hash: b857d...e0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...