Gå til innhold

Har jeg er "forhold" til denne mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber sammen med en mann som jeg er veldig betatt av. Jeg vet at han liker meg godt, det har han sagt mange ganger. Han er min avdelingsleder, så vi har ikke helt samme stilling i hierarkiet.

Når vi er på jobb kommer han alltid inn på mitt kontor for å slå av en prat, han kan ofte være fysisk, ved å gi klemmer, et stryk på skulderen ol. Vi sitter alltid sammen i lunsjen og om noen lurer på hvor han er, så spør de meg. På fest er vi også alltid sammen. Det har aldri skjedd noe mer enn klemmer, men vi praterr mye om livet og hva vi liker.

Vi sender mye snap til hverandre og det har i sommer blitt litt bikinibilder fra meg og bar overkropp fra han. Jeg liker det godt, og har inntrykk av at han også gjør det.

Problemet er at vi er gift og har barn på hver vår kant.

Jeg ønsker ikke noe forhold til denne mannen utover det vi har i dag, men jeg syntes det er spennende å være litt betatt. Jeg er alltid i godt humør på jobb, og han er grunnen til det.

Har jeg på en måte et forhold til han allerede?

Det som er litt rart/teit/unormalt er at jeg har en fantastisk mann som jeg elsker over alt på jord. Vi har et godt ekteskap, et godt sexliv og minimalt med krangling. Vi lever det jeg vil kalle det perfekte liv, og det er ikke bare påklistret.

Hva er galt!

Anonymous poster hash: 0fae7...689

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjuler du alt eller deler av dette for mannen?

Anonymous poster hash: 65e4f...bca

Skrevet

Skjuler du alt eller deler av dette for mannen?Anonymous poster hash: 65e4f...bca

Mannen min vet at vi har et godt forhold, han vet at vi er mye sammen på jobb, og at vi sender en del snap. Han vet at jeg liker han godt, at vi er veldig like og at vi snakker mye sammen.

Han vet ikke at jeg har sendt bilder av meg i bikini, eller at jeg er litt betatt av han.

Anonymous poster hash: 6e83c...527

Skrevet

Jeg tenker at du liker oppmerksomheten fra denne mannen? Vi damer liker jo å vite at vi er attraktiv. Men jeg ser for meg at dere kommer til å gjøre noe dumt på neste firmafest med litt for mye alkohol.

Jeg hadde prøvd å roe ned dette "forholdet", ikke send snap osv. Kan lett utvikle seg til å bli noe mer dette..

Anonymous poster hash: 5f2b5...016

Skrevet

Hvorfor sender du bikinibilder?

Anonymous poster hash: acbe5...fa5

Skrevet

Skjuler du alt eller deler av dette for mannen?Anonymous poster hash: 65e4f...bca

Mannen min vet at vi har et godt forhold, han vet at vi er mye sammen på jobb, og at vi sender en del snap. Han vet at jeg liker han godt, at vi er veldig like og at vi snakker mye sammen.

Han vet ikke at jeg har sendt bilder av meg i bikini, eller at jeg er litt betatt av han.

Så svaret på mitt spørsmål er ja? Hva hadde du ment om det var mannen som var i denne situasjonen da?

Skrevet

Hvorfor sender du bikinibilder?Anonymous poster hash: acbe5...fa5

Han sendte en snap av seg selv på stranda, og da sendte jeg tilbake av meg selv i båten.

Skrevet

Han vet ikke at jeg har sendt bilder av meg i bikini, eller at jeg er litt betatt av han.Anonymous poster hash: 6e83c...527

Så svaret på mitt spørsmål er ja? Hva hadde du ment om det var mannen som var i denne situasjonen da?Anonymous poster hash: 65e4f...bca

Jeg ser den og er helt enig. Jeg hadde ikke syntes noe om det. Kanskje det er på tide og tone det ned litt slik hun ene over her mener.

Skrevet

Han vet ikke at jeg har sendt bilder av meg i bikini, eller at jeg er litt betatt av han.Anonymous poster hash: 6e83c...527

Så svaret på mitt spørsmål er ja? Hva hadde du ment om det var mannen som var i denne situasjonen da?Anonymous poster hash: 65e4f...bca
Jeg ser den og er helt enig. Jeg hadde ikke syntes noe om det. Kanskje det er på tide og tone det ned litt slik hun ene over her mener.

gjør det :) lykke til :)

Skrevet

Det er uetisk! Ja, du har allerede et forhold til denne mannen. Pass deg,- du er nær ved å tre over grensen!

Anonymous poster hash: bde9a...8e2

Skrevet

Jeg ser den og er helt enig. Jeg hadde ikke syntes noe om det. Kanskje det er på tide og tone det ned litt slik hun ene over her mener.Anonymous poster hash: 6e83c...527
gjør det :) lykke til :)Anonymous poster hash: 65e4f...bca

Takk

Skrevet

Jeg definerer ikke dette som et forhold.

Dere flørter heftig, og burde kuttet ut det siden det er upassende når man har partner.

Men for meg er et forhold mer fysisk enn det du beskriver...

Anonymous poster hash: f88fa...fec

Skrevet

Ja, dette er farlig farvann. Trekk det stille og rolig tilbake igjen, og ikke tillat deg noe mer.

Anonymous poster hash: 32b04...2e7
Gjest Antarctica
Skrevet

Tror jeg ville ha snudd det opp/ned: hvis mannen din var engasjert på samme måte i en kvinnelig kollega, sendte henne snaps uten klær på overkroppen osv, ville du syns det var uskyldig eller upassende? Jeg tror, hvis det var min samboer, at jeg ville ha spurt om han var forelsket/ om han prøvde å forføre henne.

Skrevet

Ville det vært ok at mannen din gjorde det samme som deg?

Skrevet

Ja du har et upassende forhold til den mannen. Alt man ikke kunne gjort foran partneren sin med en annen burde man ikke gjøre. Hva hadde du følt om det var din partner som gjorde dette med en annen dame?

Skrevet

Nei, du har ikke et forhold til ham. Men, det du gjør er fullstendig upassende. Jeg ville reflektert over at du kanskje må se barna dine bare 50% snart om du fortsetter. Er det fremdeles verdt egoboostet du får da?

Skrevet

Høres egentlig uskyldig ut, men synes veldig synd på mannen din. Det kommer ikke noe godt ut av dette og det er best å slutte mens leken er god. Andre på jobb merker sikkert og greia og det er respektløst at de ser det mens din mann ikke vet. Har hatt mange gode mannlige kollegaer og det er sånn oppførsel som din som gjør at folk spekulerer, selv om man bare er gode venner. Egentlig burde du nok være litt flau da sikkert hele kontoret snakker om dere....

Anonymous poster hash: 593c3...f41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...