Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #1 Skrevet 12. juli 2014 Har selvsagt begynt å pakke, men lurer på om jeg har glemt noe (helt sikkert)! Hva har dere med på sydenturer? Dit vi skal en det veeeldig varmt, så kun lett sommertøy + en genser til hver om man er solbrent på kvelden. Pass, penger, mobillader osv.. blæh, liker ikke å glemme noe! Er 5 åringen (gutt) og meg jeg skal pakke til Og hvor mye penger pleier dere å ha med? Har inkl. Frokost og har med 10.000 + evt reservepenger i tilfelle det skulle skje noe holder det?? Hilsen en som ikke drar til sydlige strøk så ofte Anonymous poster hash: 94f23...9ce
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #2 Skrevet 12. juli 2014 Billetter og faste medisiner Telys! Anonymous poster hash: 2d44d...0ed
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #3 Skrevet 12. juli 2014 Vi reiser også i morgen og har antagelig med alt for mye... Sommertøy, badetøy, sandaler, billett, visakort og mobil med lader, så klarer du deg lenge. Om 10 000kr holder, kommer jo an på hvor lenge dere skal være borte, om dere skal handle noe annet enn mat ol og kanskje hvilket land dere skal reise til. Med to personer som skal ha mat og kun småting utenom, så vil jeg tro at det er en veldig grei som for en uke og antagelig nok til to uker også. Vi har romslig nok økonomi til å bruke det vi har behov for, så har ikke tenkt så nøye gjennom hva vi kommer til å bruke. (Nå hørtes det ut som vi har veldig mye penger, men jeg mener rett og slett at vi har nok til å spise det vi vil, evt handle noe og reise litt rundt uten at vi må holde nøyaktig regnskap hele tiden.) Anonymous poster hash: e08fb...011
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå