Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #1 Skrevet 12. juli 2014 Selv i denne varmen. Legger henne i korterma pysj i en tynn sovepose. Når jeg kjenner på henne utover kvelden/natten så kjennes hun slettes ikke varm ut, nærmere kald. Selvom det er 24 grader på soverommet. Andre med kalde babyer? Folk tror jo jeg er gal når jeg sier at babyen ligger i sovepose med et teppe over nå.. Anonymous poster hash: c6af7...0f0
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #2 Skrevet 12. juli 2014 Min er også litt sånn, men han er mer kald/klam samtidig nå. Hvordan er babyen din ellers om dagen da? Er den blid og fornøyd eller er det en del sutring og gråt? Anonymous poster hash: 9878d...316
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #3 Skrevet 12. juli 2014 Min er også litt sånn, men han er mer kald/klam samtidig nå. Hvordan er babyen din ellers om dagen da? Er den blid og fornøyd eller er det en del sutring og gråt? Anonymous poster hash: 9878d...316 Ja stort sett blid og fornøyd når hun blir underholdt, hvis hun må ligge alene er det en del sutring! Anonymous poster hash: c6af7...0f0
Gjest Antarctica Skrevet 12. juli 2014 #4 Skrevet 12. juli 2014 Hun svetter for å slippe av med overskuddsvarme. Temperaturen ute i huden sier lite om kjernetemperaturen i kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå