Gå til innhold

Trenger ferietips :) Norge/Sverige/Danmark


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal reise på ferie i neste uke men har ikke bestilt noe enda. Det var litt usikkerhet omkring økonomien men nå ser det ut til at vi har ca. 15000,- å rutte med, kanskje litt mer.

 

Vi bor på Vestlandet og skal kjøre, men kjører gjerne til Sverige. Har tittet på Gøteborg men der er det meste fullbooket pga Gothiacup.

 

Har vurdert Danmarksbåten men det blir over 5000,- med bil og lugar så da ryker jo en del av budsjettet.

 

Noen som har noen gode tips til hvor vi kan reise? :)

 

Vi er to voksne og tre barn i alderen 2-9 år.

 

Anonymous poster hash: df8ca...ba2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med Superspeed el Fjordcat fra Kr.sand? Da trenger dere jo ikke lugar.

 

Anonymous poster hash: 55fb6...7e7

Skrevet

Hva med Superspeed el Fjordcat fra Kr.sand? Da trenger dere jo ikke lugar.

 

Anonymous poster hash: 55fb6...7e7

Ja det har vi sett på, og det var jo rimeligere. Da kan vi ha en dag i Kristiansand også :)

 

Men har du noen Danmarkstips da? Er vel for sent for å leie feriehus nå kanskje.

 

hi

 

Anonymous poster hash: df8ca...ba2

Skrevet

Sjekk ut skallerup.dk. Vi har vært der flere ganger og storkost oss, billig og bra!

 

Anonymous poster hash: cce9e...748

Skrevet

Prøv å kikke på last minute salg hos de store sommerhusselskapene i Danmark. Der sparer man noen kroner, og hvis dere har mulighet til å ta en natt eller to i telt, blir båten en del billigere i uka enn lørdagsrutene.

Skrevet

Prøv å kikke på last minute salg hos de store sommerhusselskapene i Danmark. Der sparer man noen kroner, og hvis dere har mulighet til å ta en natt eller to i telt, blir båten en del billigere i uka enn lørdagsrutene.

Takk for tips til både deg og du over med skallerup. Skal sjekke opp i det :)

 

Danmark hadde vært supert, er bare redd pengene ikke strekker til men det ordner seg nok :)

 

hi

 

Anonymous poster hash: df8ca...ba2

Skrevet

Dytter litt, ser ikke ut som om det er noe ledig på Skallerup :(

 

hi

 

Anonymous poster hash: df8ca...ba2

Skrevet

Dropp krsand hvis det er dyreparken dere vurderer, der går pengene fort.

 

Anonymous poster hash: 1b133...ab6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...