Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #1 Skrevet 12. juli 2014 Vi skal reise på ferie i neste uke men har ikke bestilt noe enda. Det var litt usikkerhet omkring økonomien men nå ser det ut til at vi har ca. 15000,- å rutte med, kanskje litt mer. Vi bor på Vestlandet og skal kjøre, men kjører gjerne til Sverige. Har tittet på Gøteborg men der er det meste fullbooket pga Gothiacup. Har vurdert Danmarksbåten men det blir over 5000,- med bil og lugar så da ryker jo en del av budsjettet. Noen som har noen gode tips til hvor vi kan reise? Vi er to voksne og tre barn i alderen 2-9 år. Anonymous poster hash: df8ca...ba2
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #2 Skrevet 12. juli 2014 Hva med Superspeed el Fjordcat fra Kr.sand? Da trenger dere jo ikke lugar. Anonymous poster hash: 55fb6...7e7
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #3 Skrevet 12. juli 2014 Hva med Superspeed el Fjordcat fra Kr.sand? Da trenger dere jo ikke lugar. Anonymous poster hash: 55fb6...7e7 Ja det har vi sett på, og det var jo rimeligere. Da kan vi ha en dag i Kristiansand også Men har du noen Danmarkstips da? Er vel for sent for å leie feriehus nå kanskje. hi Anonymous poster hash: df8ca...ba2
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #4 Skrevet 12. juli 2014 Sjekk ut skallerup.dk. Vi har vært der flere ganger og storkost oss, billig og bra! Anonymous poster hash: cce9e...748
HvittHus Skrevet 12. juli 2014 #5 Skrevet 12. juli 2014 Prøv å kikke på last minute salg hos de store sommerhusselskapene i Danmark. Der sparer man noen kroner, og hvis dere har mulighet til å ta en natt eller to i telt, blir båten en del billigere i uka enn lørdagsrutene.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #6 Skrevet 12. juli 2014 Prøv å kikke på last minute salg hos de store sommerhusselskapene i Danmark. Der sparer man noen kroner, og hvis dere har mulighet til å ta en natt eller to i telt, blir båten en del billigere i uka enn lørdagsrutene. Takk for tips til både deg og du over med skallerup. Skal sjekke opp i det Danmark hadde vært supert, er bare redd pengene ikke strekker til men det ordner seg nok hi Anonymous poster hash: df8ca...ba2
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #7 Skrevet 12. juli 2014 Dytter litt, ser ikke ut som om det er noe ledig på Skallerup hi Anonymous poster hash: df8ca...ba2
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #8 Skrevet 12. juli 2014 Dropp krsand hvis det er dyreparken dere vurderer, der går pengene fort. Anonymous poster hash: 1b133...ab6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå