Gå til innhold

Dere som har hatt "all inclusive" på sydentur...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... Hvordan er maten?

Vi er på Mallorca nå med all inclusice. Absolutt mye godt, men også mye som ikke er bra. Mye salt, overkokt pasta mm

Anonymous poster hash: a9713...749

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn det er de fleste steder.

Anonymous poster hash: b88a2...4f1

Gjest Julia1984
Skrevet

Vi har oftest all inclusive for enkelthetens skyld (3 barn under 7 år).

Spesielt spennende er det ikke og vi hadde spist langt billigere hadde vi kjøpt selv da både jeg og barna er småspist. Men ferie med 3 barn, da velger jeg det som er enkelt

Skrevet

Har hatt det en gang og aldri mer :) Men ikke så mye på grunn av maten, var vel kanskje 50% som var godt og 5% som var kanongodt. Problemet var å leve etter klokka når man er på ferie, det liker jeg ikke. Følte jeg måtte passe på når neste måltid var hele tiden, huske å gå ned og spise da og da, siden det var to timer til neste enda vi ikke var helt sultne. 

Skrevet

Har hatt det en gang og aldri mer :) Men ikke så mye på grunn av maten, var vel kanskje 50% som var godt og 5% som var kanongodt. Problemet var å leve etter klokka når man er på ferie, det liker jeg ikke. Følte jeg måtte passe på når neste måltid var hele tiden, huske å gå ned og spise da og da, siden det var to timer til neste enda vi ikke var helt sultne.

Har aldri skønt det der "leve etter klokken" på all inclusive. Har vært på all inclusive mange ganger og det er konstant mat å få tak på. Enten på det ene eller det andre stedet.

Har forøvrig vært superfornøyd alle ganger.

Anonymous poster hash: c2337...ad3

Skrevet

Var på 5 stjerners i Tyrkia. Maten var helt fantastisk! La sikkert på meg 2 kg den uka!

Skrevet

Synes det er supert, iallfall med barn da det er buffet og man slipper å vente på maten. Mye å velge mellom og generell god mat. :-) Har vært på Kypros, Tenerife. Rhodos m.m

Skrevet

Har hatt det en gang på gran cancaria...greit nok det...men synes det var mye av den samme maten hver dag...og frukten sto lenge framme så den ble jo brun....nei det var ikke noe for meg...enda jeg hadde også med meg 3barn da under 7år.Men dette er hva du selv velger og hvordan du "ser på ting" skal no på Kreta i 14 dager...og da spiser vi ute,prøver forskjellige steder og mat.Er litt enig i det de sier om at All inklusiv at det ødelegger for små lokale bedrifter som lever på turismen om sommerens...som f.eks på Kreta.Men dette er hver og enn sin smak om hvordan de vil ha det.

Anonymous poster hash: 95b6e...658

Skrevet

jeg tror all inclusive er enten/eller om man liker det. 

Jeg er ikke glad i buffet, syns det å kikke på menyen, velge, snakke sammen før maten kommer osv er mye av kosen. Jeg ønsker å lære dette videre til mine barn. Maten er jo safe med all inclusive, men også svært lite spennende. Er det ikke artig å smake på nye ting når man reiser? Jeg syns også det er forferdelig kjedelig å sitte inne på hotellet hver kveld, og er mer glad i se på "livet". 

Jeg har også hatt det, både på et gourmet hotell (uten buffet men med 3 retters hver dag), på crusie i Karibien og på sydentur. Jeg likte det ikke så godt noen av stedene, men skjønner også godt hvorfor mange liker det. 

Anonymous poster hash: 09b69...79e
Skrevet

Vært på to ulike steder: ene var kjempebra, med nytt tema hver kveld ig stor variasjon i maten (italiensk pizza og pasta en kveld, sjømat en annen osv) pluss standard retter som var der hver dag, andre stedet vi var så var det lite variasjon og mye lik mat som var lagd uten sjel

Anonymous poster hash: 1d22d...152

Skrevet

Ene stedet vi var så kunne vi velge buffet restaurant ellet bestille fra meny på hotell restauranten. Det vi kunne velge gratis fra meny var merket med stjerne.

Anonymous poster hash: 1d22d...152

Skrevet

Har aldri skønt det der "leve etter klokken" på all inclusive. Har vært på all inclusive mange ganger og det er konstant mat å få tak på. Enten på det ene eller det andre stedet.

Har forøvrig vært superfornøyd alle ganger.

Anonymous poster hash: c2337...ad3

Vi var på sunwing, og der var det ikke alltid mat å få tak i. Frokost frem til 10.30 (liker gjerne å sove til ti, så måtte ha på klokka), lunsj fra 12-14, da rakk vi ikke å bli sultne, men rett før klokka 14 spiste vi likevel siden det ikke var middag før klokken 18. Mellom 16-18 var det mulig å få "snacks" i baren, alternativene var pølse + pommes frites eller nuggets, og frukt. Is kunne man få tak i hele tiden. Vi lå på et hotell som ikke var rett ved stranden, og måtte derfor "time" inn i forhold til lunsjen om vi hva vi skulle, og hele tiden passe på at vi rakk hjem før måltidet var over. 

Mellom 14 og 18 hver dag var det veldig lite å spise, og det er jo den tiden vi i Norge er vant til å spise, så det var litt ergelig. Absolutt ikke verdt 2800 for en uke. (Ungen spiste gratis)

Forresten, av sju dager var det kun en dag det fantes saus til middagen. (!)

Skrevet

Var på Kalithea Beach på Kypros - nydelig mat og nytt tema på maten hver dag:) (gresk, amerikansk, barbeque osv). Ikke noe overkokt pasta her, alt var fantastisk godt!:-))

Anonymous poster hash: 5840c...f35

Skrevet

Maten var god, men kjedelig. Det var veldig praktisk siden vi hadde med oss to barn, og vi måtte ha reist et stykke med buss for å komme på restaurant.

Anonymous poster hash: 5ab4b...38a

Skrevet

Skal til Syden neste år og har da tenkt å bestille allinclusive. Men kommer til å velge et sted som har flere serveringssteder med ulike åpningstider så det alltid er noe å få tak i omtrent hele døgnet. Og at det er gratis is omtrent hele dagen. Har sett flere steder som bare har is et par timer om dagen og veldig begrenset med mat og drikke også. Så det er lurt å sjekke om man ikke vil gå etter klokka hele tiden :-)

Anonymous poster hash: abf74...081

Skrevet

Skal til Syden neste år og har da tenkt å bestille allinclusive. Men kommer til å velge et sted som har flere serveringssteder med ulike åpningstider så det alltid er noe å få tak i omtrent hele døgnet. Og at det er gratis is omtrent hele dagen. Har sett flere steder som bare har is et par timer om dagen og veldig begrenset med mat og drikke også. Så det er lurt å sjekke om man ikke vil gå etter klokka hele tiden :-)

Anonymous poster hash: abf74...081

Det tror jeg nok er lurt. Vi visste ikke at det var stengetider og bare et sted som hadde ordentlig mat, det var reklamert med det andre stedet, men det eneste som hørte til all inclusiven var jo to alternativer med søppelmat. Lurt å sjekke bedre enn jeg gjorde ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...