catchbaby Skrevet 12. juli 2014 #1 Skrevet 12. juli 2014 Er det ikke deilig, kjenner meg uthvilt for første gang på lenge. Kroppen kjennes godt, hodet også. Jeg er avslappa, men spent! Våknet idag tidlig og kjente DETTE er dagen! Idag har jeg pynta meg, sminka meg litt ekstra og i overkant nøye, har møysommelig plukket ut et sjarmerende antrekk, til både meg og mini (akkurat det er kanskje litt flaut). Idag skal jeg møte en gammel kompis av meg og Gud som det gledes! Vært forelska i han de siste hundre årene, men fikk han aldri på kroken. Haha, ikke det at jeg tror eller håper for den sakskyld at det skal skje idag, men gleder meg mye allikevel! Gleder meg til å le, gleder meg til å oppdatere og bli oppdatert. Sola skinner, verden smiler og idag skal alt vondt, dumt, irriterende og smålig overses håper dere alle får en like strålende lørdag som meg
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #2 Skrevet 12. juli 2014 Lykke til! Og ha en strålende dag Anonymous poster hash: 6ae3c...bd5
oslofrk Skrevet 12. juli 2014 #3 Skrevet 12. juli 2014 Å - nå ble jeg glad! Tusen takk for god påminnelse etter en trasig morgen.
*Miss Marple* Skrevet 12. juli 2014 #4 Skrevet 12. juli 2014 For et herlig innlegg. Man er jo bare nødt å smile tilbake😍 Håper dagen din blir alt du håper og mer til.
Lykke~liten Skrevet 12. juli 2014 #5 Skrevet 12. juli 2014 Så kjekt. Kos deg masse, det fortjener du! :-)
catchbaby Skrevet 12. juli 2014 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2014 Og dagen har vært akkurat så strålende som jeg hadde tenkt! Det er utrolig! Kompismøte, jordbær hos bestemor og bestefar, grilling med pappa og familien og nå er vi akkurat tilbake i hus kompisen er selvsagt fremdeles like flott å se på, men han hadde med en snerten overraskelse, nemlig hans kjære fru hun er akkurat like vakker som han og virker utrolig sympatisk. Håper hun legger meg til på face haha lille bolle har også kosa seg og sjarmert alle i senk, med smil og latter...selvsagt har han det. Håper vi får mange flere dager som dette, kanskje det er sånn det skal være? Lett i hjertet, lett til sinns. PS: det er en liten irriterende sak. Jeg har fått tre myggstikk på venstre ankel. Liker det ikke.
Iiiiik Skrevet 12. juli 2014 #7 Skrevet 12. juli 2014 Jeg unner deg glede og dager med lett hjerte. Håper det kommer mange flere av dem! Og så er jeg glad for det som ikke står her, men som jeg leser allikevel - at du fortsatt er der familien din er og ikke der barnefaren er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå