Gå til innhold

Dere som har så fantastiske menn, hvor har dere funnet de?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører stadig om damer her inne som har menn som kjefter, tvinger de til å gjennomføre abort, kort lunte til barna, sier stygge ting osv... Og de får alltid spm, hvor har du funnet møkkamannen. Har selv en som jeg har beskrevet her, og lurer veldig på hvor har dere funnet "drømmemannen"?

Anonymous poster hash: 36520...1ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt tilfeldig på nattbussen!

Anonymous poster hash: 930bf...cca

Skrevet

Har kanskje ikke drømmemannen, men han er snill og hjelpsom hjemme, superflink med ungene. Er arbeidsom og ambisiøs. Kunne kanskje vært litt mer romantisk, men det kunne jeg også vært.

Fant han på jobben;)

Skrevet

Samboeren min er fantastisk og han har jeg funnet på sukker.no ;)

Anonymous poster hash: 1e51f...3d5

Skrevet

På nettet :)

Anonymous poster hash: 2cc48...fea
Skrevet

På det mest usannsynlige stedet i verden :D

Og da snakker vi om medlemssidene på Cupido :P

Vi var lei av forhold begge to, og var på jakt etter noe uforpliktende, altså felles hygge og nytte.

Vi møttes en uke etter vi hadde snublet over hverandre på nettet, innen 2 mnd bodde vi mer eller mindre sammen. Og 6 år etter er vi gift og har et lite knøtt.

Vi var dødsgode på uforpliktende begge to gitt :D

Anonymous poster hash: 4178d...963

Skrevet

På jobben! :-)

Skrevet

Sukker.no

Anonymous poster hash: 51bb1...f16
Skrevet

På nettet :)

Anonymous poster hash: ddcd0...fd9
Skrevet

Jeg fant min rett etter samlivsbruddet med eksen.

Vi pratet og jeg skulle ta det med ro og ikke haste inn i noe... ( sa hun mens hun ventet på samboeren som skal våkne!)....

Noen ganger kommer kjærligheten når du minst venter det! :-)

Anonymous poster hash: 87b94...9ce

Skrevet

På byn av alle "Harry" steder ;-) jeg var akkurat begynt å leve livet igjen etter et brudd fra et langvarig forhold. På vorspielet sa jeg så bastant at nå skal jeg bare leve livet, fullføre studiene, og ikke ha meg en mann på mange år! Vel, på byn møtte jeg en kamerat av meg, og han hadde med seg en kamerat! Ingenting annet enn prat skjedde, både på byn og nachspiel, men han gjorde inntrykk på meg! Dagen etter la han meg til på Facebook og resten er historie! Det gikk en god mnd før vi kalte oss for et par, da ingen av oss var klar for noe nytt forhold, men kjemien var så god at vi kunne ikke la vær å se hvor dette gikk og i dag, 6 år senere er vi godt gift :)

Anonymous poster hash: c7225...07c

Skrevet

Tror ikke det handler om hvor de blir funnet, men hva man syns man fortjener. I tillegg bør man vel se etter tegn, og ikke tolerere å bli kjørt over, på den ene eller andre måten. Hvis min partner hadde vist tegn på urimelig overstyring, hadde jeg nok aldri godtatt dette, selv om ha så ut som en gud og hadde millioner i banken. Viktigste valget man gjør, er valget av partner.

Skrevet

Ble invitert med på en fest og jeg kjente absolutt ingen på den festen, ble veldig godt kjent med en av de jeg møtte den kvelden for å si det sånn ;)

Har vært sammen i 17 år da...

Mannen er ikke perfekt, men han passer meg perfekt!

Anonymous poster hash: 48891...4bb
Skrevet

Julebord på jobben. Det var vel ikke akkurat sannsynlig, men vi er gift og har barn og jeg vil absolutt kalle han fantastisk:)

Som flere andre også sier så var heller ingen av oss interessert i noe forhold, men kanskje derfor det gikk så greit.

Anonymous poster hash: 97e72...0be

Skrevet

På filmversjon da vi var ungdommer☺. 7 år senere er han like fantastisk😊

Skrevet

På nettet. Vi pratet i et halvt års tid før vi møttes, så følte vi kjente hverandre godt nok til at det var verdt å møtes. Har bodd sammen i over to år nå.

Han behandler barnet mitt som sitt eget, jeg er gravid nå og han styrer med barnerommet og koser seg. Jobber 100% (det gjør jeg og), og er like flink/dårlig som jeg er til husarbeid osv. Vi passer bra sammen.

Anonymous poster hash: 43892...989
Skrevet

På byen, ikke inne på en nattklubb, men ute, rett før jeg skulle hjem. Mest fantastiske mannen i verden! :)

Anonymous poster hash: c3393...44f
Skrevet

Vi ble spleiset av noen venner som mente vi ville passe godt sammen. Vi gjorde jo det og nå har vi vært sammen i 27 år:-)

Skrevet

På jobbintervju. Endte med at begge fikk jobb, 6mnd seinere var vi sammen. :D

Anonymous poster hash: 24b8e...bcc

Skrevet

På nettet 😚 han passer meg perfekt.

Skrevet

Min mann er helt utrolig. Han er flink til å hjelpe til hjemme, han steller godt med barn og en redusert kone.

Aldri noe tull med han. Også er han sexy når han snakker fransk (sexy ellers også selvfølgelig ;) )

Han møtte jeg på sukker.no

Anonymous poster hash: ba6b3...249
Skrevet

Kanskje ikke drømmemannen for alle, men han er omtenksom, snill, hjelpsom, flink med barna og en reser på å lage mat. Og sist men ikke minst knakende kjekk. Men han

Kaster sokker på gulvet og spytter snus her og der.. og er ikke noe særlig romantisk heller.

Fant han på nettby for 8år siden:)

Anonymous poster hash: 17598...5a6

Skrevet

På stranda, helt tilfeldig :-) 10 år siden det nå...

Anonymous poster hash: 5cab0...c0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...