sug lut Skrevet 12. juli 2014 #1 Skrevet 12. juli 2014 En times morgenrusling før sju i grass og på stille stier jeg sjelden går Fine andemor med fem unger Helt fin temperatur så langt Fantastisk hage å drikke smoothie i Ennå ingen som har snakka til meg i dag
☆☆☆ Skrevet 12. juli 2014 #2 Skrevet 12. juli 2014 Fin morgon her også. Baby våkna 7.30 og fekk frokost, pupp og kos. La seg 8.30, omtrent når mannen stod opp. Han laga frokost, som var ferdig akkurat når toåringen kom køyrande ut av rommet sitt på wheely-bug'en Har avtale med tanta mi om å møtes på leikeplassen med tremenningane til ungane i formiddag
Gjest Jigglewiggle Skrevet 12. juli 2014 #3 Skrevet 12. juli 2014 Elsk: Sov til jeg våknet av meg selv Mannen serverte kaffe i senga Det er sol og varmt
Musemorbr / Skrevet 12. juli 2014 #4 Skrevet 12. juli 2014 Det er endelig kjøligere, men sol og fint, så det elsker vi. Mannen min har nettopp pakket teltet og stukket av. En velfortjent husfarferie til i morgen. Vi som er igjen her har planer om å kose oss kjempemye. Vi har en diger pose smågodt til i kveld, og vi skal se en dvdfilm vi ikke har sett 50+ ganger. Mulig vi begir oss ut på et maleprosjekt med hånd og fotavtrykk og det hele. Bare kos her uansett.
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. juli 2014 #5 Skrevet 12. juli 2014 Bare elsk her også Sov til jeg våknet av å være uthvilt Ferdig med å vaske campingvogna inni Sol og godt vær Selskap for svigerfar imorgen Ingen planer idag Såret etter å skrape bort utvekst hos legen ser fint ut og er ikke vondt lenger Mannen har ferie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå