Gå til innhold

Hvorfor tror dere mennesker er utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen tanker?

Anonymous poster hash: 92edb...f01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lav selvtillit som får en oppsving av oppmerksomhet fra en annen.

I tillegg til litt lite oppmerksomhet på hjemmebane og kanskje et litt kjipt kjedelig forhold hjemme.

Plutselig kommer gleden av oppmerksomheten og denne gleden forveksles med forelskelse. Ting hoper seg opp og man får utroskap.

Anonymous poster hash: 5befb...638

Skrevet

Lav selvtillit, bekreftelse, rømme fra eget forhold eller egne problemer, en reaksjon på noe, egoisme, lyst, begjær. Årsakene er vel like mange som det finnes utro mennesker.

Skrevet

Er vel like mange grunner som mennesker. ... Tror generelt mennesker gjør feil og dumme handlinger hele tiden. Selv synes jeg at folk som er utro ofte mangler selvrespekt og integritet. Eller fordi de ikke har sterke nok følelser for partneren sin og da føler man jo heller ikke stor skyld.

Vi driter oss ut hele tia... :P Spørmålet er om vi lærer av feilene ;)

Skrevet

Tror ikke det er en grunn. Jeg var utro fordi forholdet var dårlig. Søkte vel oppmerksomhet og nærhet. Avsluttet forholdet rett etterpå. Skjønte jo at det ikke var "liv laga".

Aldri vert utro mot mannen. (vert ilag over 11 år)

Anonymous poster hash: 1e50e...3aa
Skrevet

Tror det er mange forskjellige grunner.

Men jeg datet nylig en mann hvor alle hans kjærester var utro, og jeg forsto faktisk hvorfor. For i senga så fikk han deg til å føle lite attraktiv helt fra starten. Man kunne stå naken foran han, og omtrent kaste seg over han, og han hadde sex da, men det virket mer ut som han måtte og ikke noe mer. Og man fikk aldri kompliment, og det virket ut som det var slitsomt for han og ha sex. Har aldri følt meg så lite attraktiv med en mann. Nå dumpet jeg han da, men forsto jo hvorfor damene hadde vært utro. For å gå i flere år, å føle at den du er sammen med, ikke har lyst på deg, så blir det lett til at man går for langt den dagen en mann viser tydelig at han vil ha deg.

Men jeg forstår bare ikke hvorfor man bare ikke kan gå, da man ikke har det bra. Har selv aldri vært utro, og kommer aldri til å være det.

Anonymous poster hash: 37ec1...ce4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...