Sienna85 Skrevet 12. juli 2014 #1 Skrevet 12. juli 2014 Hei. Er det noen her som har hatt dette mens de var gravid? Hva kunne gjøres, hvilken medisin kunne du ta? Jeg har hatt 4 akutt timer hos tannlegen og holder på med antibiotika kur nr 2 mot vanlig betennelse nå på under 1,5 uke. Blir bare verre og verre til tross for at tannlegen har fikset de tennene som er på den siden jeg har betennelse. Begynner å bli desperat da jeg har hatt smerter i snart 3 uker nå og det bare blir verre. Smertene er også så heftige at det stråler opp i hodet og gir meg sinnsyk hodepine. Føler meg så hjelpesløs. Tannlegen får ikke til å fikse problemene tydeligvis. Noen som har vært borti noenlunde det samme? :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå