Gå til innhold

festesmerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kjennes det ut egentlig? Er det vondt? Jeg kjente ordentlig stikking på rugedag 5. Jeg har vært til kunstig befruktning den 05.07. Kjente ordentlige smerter etter 5 dager. Litt usikker om det var luftsmerter eller festesmerter eller hva det var...

Anonymous poster hash: f14d2...688
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener at jeg kjente festesmerter da jeg ble gravid. Det kom plutselig kraftig smerte som kjentes ut som en slags stikkende følelse. Varte ikke så lenge. Jeg har aldri hverken før eller etter kjent lignende smerte ;-)

Anonymous poster hash: 4f2ba...70b

Skrevet

Jeg mener at jeg kjente festesmerter da jeg ble gravid. Det kom plutselig kraftig smerte som kjentes ut som en slags stikkende følelse. Varte ikke så lenge. Jeg har aldri hverken før eller etter kjent lignende smerte ;-)

Anonymous poster hash: 4f2ba...70b

Hvor mange dager ca etter befr. kjente du disse smertene?

Skrevet

Jeg kjente stikninger i på høyre siden..det sammen med at jeg var ekstremt hormonell gjorde at jeg beg å mistenke at jeg var gravid. Dette var vel rundt 3-4 dager etter samleie. Min nr 3.

Anonymous poster hash: a4660...bdd

Skrevet

Jeg kjente stikkinger 5 dager etter. Men virket som luft smerter også. Veldig usikker. Men det var så vondt at jeg måtte legge meg ned og kunne ikke gjøre noe mens stikkinger pågikk. Var ei lita ri og så gikk det over. Kan det ha vært festesmerter? Fikk ikke blødning da.. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...