Gå til innhold

hvilken solkrem bruker deres 2-3 åringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke har kommet best ut i test? Hvilken faktor bruker dere?

Anonymous poster hash: aa098...0a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er bare 1,5 da, men jeg har alltid brukt cosmica . Den kom best ut i test i fjor i alle fall. Den var super å smøre også. Kjøpte den samme i år, litt annerledes utseende (faktor 50) og den er GRUSOM. Feiteste og "tørreste" kremen jeg noen gang har vært borti. Umulig å smøre ut så jeg tar bare ansiktet, og hele ansiktet blir kritthvitt hele dagen. Anbefales i alle fall ikke!

Skrevet

vi bruker cliniderm sin til begge ungene på snart 2 år og 5 år. Bruker den til meg selv og, den beste solkremen, enkel og smøre, blir ikke klissete og ingen lukt.

Skrevet

Fant ut at jeg bruker av de solkremene som er på fy lista til forbrukerrådet, så skal ta meg en tur til apoteket  å kjøpe fra ja lista :P

Nivea uten parabener fra butikken er ihvertfall på fy lista da det inneholder hormonforstyrrende midler..

Skrevet

Cosmica 30 var bra.

Anonymous poster hash: 2f93c...8ef

Skrevet

Eucerin sin kids spray, faktor 50. Bruker den på meg selv og, blir solbrent bare noen sier ordet sol. Lett å smøre ut, lukter ikke ekkelt og jeg var generelt kjempefornøyd. Prisen var vel 120kr på apoteket, HELT fint:) 

Den fikk bare smilefjes på den siste testen.

Anonymous poster hash: f2086...069
Skrevet

Coop ænglamark sin. Fikk bare smilefjes i testen den også :-)

Anonymous poster hash: 41c85...d38

Skrevet

Cliniderm eller den blå sprayen. Bruker 30-50

Anonymous poster hash: 4ec27...30b
Skrevet

han tåler kun cosmica. bruker cosmica 20, da en lavere faktor gjør at det er mindre sansynlighet for allergi av en eller annen grunn

Anonymous poster hash: 7a954...da3
Skrevet

Har alltid brukt Cosmica faktor 30. Er fornøyd med den.

Skrevet

Dermica kids, faktor 30. Grønt på alle punkt i testen og så er den ganske grei i pris.

Anonymous poster hash: 0eb1d...bd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...