Gjest Antarctica Skrevet 12. juli 2014 #26 Skrevet 12. juli 2014 (endret) Har du vært der og sett med egne øyne? Har du førstehåndsinfo? Det med "kosmisk rettferdighet" har jeg ikke nevnt en ting om. Jeg har kun skrevet ett innlegg i denne diskusjonen. Men du leser vel ikke anonymkoder før du svarer, noe mer enn du er villig til å se en sak fra flere vinkler. Anonymous poster hash: d6c76...d84 Nei, her leste jeg ikke anonymkoden, gitt. Jeg trodde ikke det var flere sånne der ute, var sikker på at ett og samme spøkelse gikk igjen her. Naivt av meg. Førstehåndskunnskap, ja la meg se. Min venninne fra landsbyen Batir utenfor Betlehem har det. Jeg har ikke blitt med henne dit. Men hun har vært hos oss flere ganger. Og det er ikke de som har makt, for å si det på den måten. Det er ikke hun som kan lage veisperringer og forlange at andre må stoppe og la seg undersøke for hver 5. kilometer. Denslags makt har ikke en lærerinne i 40-åra. Men som hun sier "Abraham had Isaac, who was the father of all Jews, and he had Ismael, who is father of all Muslims, so we are cousins." Informasjonen jeg får tak i er fra veldig mange kanter. Hvis du mener meg ignorant, så har du rett - jeg er ignorant angående din identitet, når jeg ikke leter etter tre bokstaver i slutten av en anonymkode. Men utover det er din kritikk langt på siden av mål. Jeg syns vel det er andre her som henter mangelfull info og som godt kunne skjerpe seg mht å la seg opplyses. Og da ikke av Elders of Ziyon, men av litt seriøs journalistikk. The Spectator, Information eller andre. Endret 12. juli 2014 av Pashla&pashlingene
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #27 Skrevet 12. juli 2014 Du har bestemt deg for å ikke være det minste ydmyk i tilnærmingen til en veldig intrikat sak. Deg om det. God natt! Anonymous poster hash: d6c76...d84
Gjest Antarctica Skrevet 12. juli 2014 #28 Skrevet 12. juli 2014 Du har bestemt deg for å ikke være det minste ydmyk i tilnærmingen til en veldig intrikat sak. Deg om det. God natt! Anonymous poster hash: d6c76...d84 Og du har bestemt deg for å skrive om MEG og ikke om den samme intrikate saken. Det er smigrende, men kjedelig. I fotball-VM kalles det å ta mannen i stedet for ballen, og gir gult kort. Så herved: gult kort.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #29 Skrevet 13. juli 2014 Skjerp deg. Det er ikke "like synd på" en okkuperende militærmakt.Skjerp deg sjøl. Hvem er det som har definert "okkuperende militærmakt?" Israel ble tildelt et landområde av FN, men får ikke leve i fred i sitt eget land. Joda, jeg vet at det bodde mennesker der fra før, og at det kanskje ikke var det smarteste av FN, men folk må da klare å leve side om side. Likevel gjør de ikke det, blant annet fordi palestinerne blir lært fra de er små å hate og hetse jødene. Mener du at det er greit av Palestina å sende raketter over til Israel? Mer enn 650 stk på en uke? Er det ok?Anonymous poster hash: 5f2cf...6b5 Hvilket territorium fikk de, mener du? Se på bildene og velg ....https://fbcdn-photos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t1.0-0/10491132_789043524449092_1693008904914106372_n.jpg Skremmende at du velger å bruke et bilde fra vigrid's hjemmeside. Anonymous poster hash: 5f2cf...6b5
Gjest Antarctica Skrevet 13. juli 2014 #30 Skrevet 13. juli 2014 Skjerp deg. Det er ikke "like synd på" en okkuperende militærmakt.Skjerp deg sjøl. Hvem er det som har definert "okkuperende militærmakt?" Israel ble tildelt et landområde av FN, men får ikke leve i fred i sitt eget land. Joda, jeg vet at det bodde mennesker der fra før, og at det kanskje ikke var det smarteste av FN, men folk må da klare å leve side om side. Likevel gjør de ikke det, blant annet fordi palestinerne blir lært fra de er små å hate og hetse jødene. Mener du at det er greit av Palestina å sende raketter over til Israel? Mer enn 650 stk på en uke? Er det ok?Anonymous poster hash: 5f2cf...6b5 Hvilket territorium fikk de, mener du? Se på bildene og velg ....https://fbcdn-photos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t1.0-0/10491132_789043524449092_1693008904914106372_n.jpg Skremmende at du velger å bruke et bilde fra vigrid's hjemmeside. Anonymous poster hash: 5f2cf...6b5 Ojoj. Rett i hitling? Det er også gult kort. Bildet er fra Theo Koritzinskys facebookside: https://m.facebook.com/photo.php?fbid=635531503210132&id=100002598647976&set=a.467109103385707.1073741828.100002598647976&source=48&ref=bookmark Koritzinsky, kjent SV-politiker, hvis du husker? Syns DITT valg av kilder er mer tvilsomt ...
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #31 Skrevet 14. juli 2014 Fantastisk. I rett DIB stil så dømmer man alle israelere basert på ikke mindre enn 50 mennesker. Anonymous poster hash: 0f58e...c70
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #32 Skrevet 14. juli 2014 Ben Gurion mente det ikke var nok med den lille filiken, Israel er, han villegå foren Israelsk supermakt som strekker seg fra Eufrat til Nilen! Det utvider stadig sine okkuperte områder! Målet er å ekspandere! Anonymous poster hash: 85067...fc0
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #33 Skrevet 14. juli 2014 Og sympatiske Israel-venner. http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Israel-venn-mener-at-over-160-drepte-i-Gaza-er-fa-7636671.html#.U8PfXrHy33A Anonymous poster hash: 34b1b...980
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå