Gå til innhold

Sympatiske israelere


Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica
Skrevet (endret)

Har du vært der og sett med egne øyne? Har du førstehåndsinfo? Det med "kosmisk rettferdighet" har jeg ikke nevnt en ting om. Jeg har kun skrevet ett innlegg i denne diskusjonen. Men du leser vel ikke anonymkoder før du svarer, noe mer enn du er villig til å se en sak fra flere vinkler.

 

 

Anonymous poster hash: d6c76...d84

Nei, her leste jeg ikke anonymkoden, gitt. Jeg trodde ikke det var flere sånne der ute, var sikker på at ett og samme spøkelse gikk igjen her. Naivt av meg.

 

Førstehåndskunnskap, ja la meg se. Min venninne fra landsbyen Batir utenfor Betlehem har det. Jeg har ikke blitt med henne dit. Men hun har vært hos oss flere ganger. Og det er ikke de som har makt, for å si det på den måten. Det er ikke hun som kan lage veisperringer og forlange at andre må stoppe og la seg undersøke for hver 5. kilometer. Denslags makt har ikke en lærerinne i 40-åra. Men som hun sier "Abraham had Isaac, who was the father of all Jews, and he had Ismael, who is father of all Muslims, so we are cousins."

 

Informasjonen jeg får tak i er fra veldig mange kanter. Hvis du mener meg ignorant, så har du rett - jeg er ignorant angående din identitet, når jeg ikke leter etter tre bokstaver i slutten av en anonymkode. Men utover det er din kritikk langt på siden av mål. Jeg syns vel det er andre her som henter mangelfull info og som godt kunne skjerpe seg mht å la seg opplyses. Og da ikke av Elders of Ziyon, men av litt seriøs journalistikk. The Spectator, Information eller andre.

Endret av Pashla&pashlingene
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har bestemt deg for å ikke være det minste ydmyk i tilnærmingen til en veldig intrikat sak. Deg om det. God natt!

 

Anonymous poster hash: d6c76...d84

Gjest Antarctica
Skrevet

Du har bestemt deg for å ikke være det minste ydmyk i tilnærmingen til en veldig intrikat sak. Deg om det. God natt!

 

Anonymous poster hash: d6c76...d84

Og du har bestemt deg for å skrive om MEG og ikke om den samme intrikate saken. Det er smigrende, men kjedelig. I fotball-VM kalles det å ta mannen i stedet for ballen, og gir gult kort. Så herved: gult kort.

Skrevet

 

 

Skjerp deg. Det er ikke "like synd på" en okkuperende militærmakt.

Skjerp deg sjøl.

Hvem er det som har definert "okkuperende militærmakt?" Israel ble tildelt et landområde av FN, men får ikke leve i fred i sitt eget land. Joda, jeg vet at det bodde mennesker der fra før, og at det kanskje ikke var det smarteste av FN, men folk må da klare å leve side om side. Likevel gjør de ikke det, blant annet fordi palestinerne blir lært fra de er små å hate og hetse jødene.

Mener du at det er greit av Palestina å sende raketter over til Israel? Mer enn 650 stk på en uke? Er det ok?Anonymous poster hash: 5f2cf...6b5

Hvilket territorium fikk de, mener du? Se på bildene og velg ....https://fbcdn-photos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t1.0-0/10491132_789043524449092_1693008904914106372_n.jpg

Skremmende at du velger å bruke et bilde fra vigrid's hjemmeside.

 

Anonymous poster hash: 5f2cf...6b5

Gjest Antarctica
Skrevet

 

 

 

Skjerp deg. Det er ikke "like synd på" en okkuperende militærmakt.

Skjerp deg sjøl.

Hvem er det som har definert "okkuperende militærmakt?" Israel ble tildelt et landområde av FN, men får ikke leve i fred i sitt eget land. Joda, jeg vet at det bodde mennesker der fra før, og at det kanskje ikke var det smarteste av FN, men folk må da klare å leve side om side. Likevel gjør de ikke det, blant annet fordi palestinerne blir lært fra de er små å hate og hetse jødene.

Mener du at det er greit av Palestina å sende raketter over til Israel? Mer enn 650 stk på en uke? Er det ok?Anonymous poster hash: 5f2cf...6b5

Hvilket territorium fikk de, mener du? Se på bildene og velg ....https://fbcdn-photos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t1.0-0/10491132_789043524449092_1693008904914106372_n.jpg
Skremmende at du velger å bruke et bilde fra vigrid's hjemmeside.

 

Anonymous poster hash: 5f2cf...6b5

Ojoj. Rett i hitling? Det er også gult kort.

 

Bildet er fra Theo Koritzinskys facebookside: https://m.facebook.com/photo.php?fbid=635531503210132&id=100002598647976&set=a.467109103385707.1073741828.100002598647976&source=48&ref=bookmark

 

Koritzinsky, kjent SV-politiker, hvis du husker? Syns DITT valg av kilder er mer tvilsomt ...

Skrevet

Fantastisk. I rett DIB stil så dømmer man alle israelere basert på ikke mindre enn 50 mennesker. 



Anonymous poster hash: 0f58e...c70
Skrevet

Ben Gurion mente det ikke var nok med den lille filiken, Israel er, han villegå foren Israelsk supermakt som strekker seg fra Eufrat til Nilen!

 

Det utvider stadig sine okkuperte områder! Målet er å ekspandere!

 

Anonymous poster hash: 85067...fc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...