Gå til innhold

Gode venner, eller rare venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har/hadde 3 gode venner som ikke kjente hverandre. Vi alle møttes hjemme hos meg på min bursdag.
Og etter det så har de blitt mere kjent og finner på ting uten meg.
Mest 2 av de, da den ene er min absolutt beste veninne som forstår hvordan det er, og ser jeg blir litt lei meg for det. Hun har snakket med meg om det og hun mener at sån er ikke vanlig å gjøre?
Hadde ikke falt meg inn å invitere meg selv bort hjem hos min besteveninnes veninne? Hvertfall ikke uten hun?

Anonymous poster hash: 9a4cc...252
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mister ikke dine venninner selv om hun har flere venninner. Vær heller glad for at de liker hverandre, mye lettere da å omgås hele gjengen.

Anonymous poster hash: 09605...502
Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt, ville følt akkurat det samme selv. Men man eier ikke sine venner, så å nekte de det eller snakke med de om dette virker nok ikke positivt for din del.. bare litt sjalu og kjipt. Men jeg forstår følelsene dine godt altså, 

Anonymous poster hash: 33479...5a1
Skrevet

skjønner følelsen. Men du eier ingen venninner og ja, bare vær glad for at de finner tonen. Jeg har selv mange venner som ikke går overens. Så å be inn til jentekveld er veldig vanskelig, og blir aldri noe av fordi ingen går overens omtrent. DET er trist. Som sagt skjønner jeg at du føler deg utelatt. Men ta initiativ og finn på ting sammen med de du også. Dere har jo muligheter til å ha det superhyggelig :)

Anonymous poster hash: bf5a3...547

Skrevet

Ja jeg er jo veldig glad for at de liker hverandre så godt, men jeg føler ikke jeg passer inn mer. Hadde vært noe annet dersom vi hadde møttes alle hjemme hos meg ett par ganger før de hadde funnet på ting sammen ?
De var hos meg 1 gang felles.
Meg ser mye mer godt vennskap i hun som har vært besteveninna mi mye lengre, og vil heller være med henne som som vi har vært hele tiden. Hun har jo og sine andre venner, men jeg "bryr" meg ikke så mye om å få til å prøve å være mest mulig sammen med de. Kan gjerne være sammen med henne og henness veninner, men da må hun være dær.

-HI

Skrevet

Nei jeg kommer nok ikke til å si noe til de om at jeg ikke liker det.. De får heller bare være sammen. Jeg er jo glad de er veninner, for jeg likte de to veldig godt og begge er jo flotte og gode jenter.
Så ikke for meg at dette skulle bli noe problem egentlig.

-HI

Skrevet

Du og jeg er stikk motsatt, hi!

Jeg har 4 nære venninner som jeg begynte å be samtidig. I dag er vi en sammensveiset gjeng. Jeg føler meg ikke truet av de andres vennskap, og siden de alle er mine beste venninner er jeg sjeleglad for at de går så godt overens og ser på hverandre som venner. For for meg hadde det vært krise om de ikke hadde likt hverandre.

De har begynt å be hverandre i hverandres bursdager osv. Og jeg syns det er helt supert! Alle venninnene mine samlet på ett sted :)

De glemmer vel ikke vennskapet med deg selv om de har blitt venner med hverandre? Prøv heller å være glad for at de går så godt overens. For da er det jo letter å få samlet hele gjengen :)

Anonymous poster hash: c213a...577

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...