1234b Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 Hei! Jeg har planer om å sette i gang med noen gode, konkrete leggerutiner for babyen min som ikke tar så lang tid, men som på en OK måte viser at nå er det god natt. Anyone??
*Nøtta* Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 Nå vet jeg ikke hvor gammel babyen din er, men her i huset begynte vi ved 4-5 mnder alder å ta kveldstellet, synge samme sangen hver kveld mens vi gikk en runde på stuen og bysset- før vi gikk opp på soverommet og drakk dagens siste måltid melk i mørket. La henne i sin egen seng etter mat, sa natta og gikk ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå