Gå til innhold

Når har barna deres lagt seg i sommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har jenta på 8 lagt seg mellom 22 og 23. Og eldste mellom 00 og 03. Og hvor gammel er de?

Anonymous poster hash: 3f20a...66b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er 7. Han legger seg også mellom 22-23

Anonymous poster hash: 94047...a49

Skrevet

Når vi var på ferie så ble fort klokken ni før småen på 2.5 år var i seng.

Han skal være hjemme 5 uker til,men nå når vi bare er hjemme så legger han seg til vanlig tid.

Er alenemamma å har aldri noe avlastning så må innrømme at den alenetiden etter 19.00 er deilig.

Anonymous poster hash: 1ae99...4dd
Skrevet

5 og 7 åringene legger seg en gang mellom 19.30 og 20.30.

10 og 13 åringene har stort sett lagt seg en gang mellom 22 og 23, samtidig som meg.

Ingen her i huset som sitter oppe om natta, her er vi skikkelige A-mennesker alle mann og  er oppe i 7-8 tiden om morgenen selv i ferien. Føler jeg har ligget lenge om jeg står opp etter 8 jeg ;)

Anonymous poster hash: 89b45...762
Gjest Julia1984
Skrevet

6,5 legger seg 21-22 nå som vi er mallorca. 4 åringen 21 ca.

Men når vi er hjemme i ferien blir det sjelden senere enn 21. Aktive barn ute hele dagen nå ig er temmelige utslitte

Skrevet

Klokka vart 20.45 i dag. Ei på 2 år og ei på 8 mnd.

Skrevet

Mine er 5,9 og 12. De legger seg sent,mellom 22-24 .Er varmt,og de koser seg veldig. Er de oppe sent,sover de lengedagen etter.Jeg står gjerne opp før de.

Er jo ferie.. Godt og slippe stress :)

Anonymous poster hash: 03c22...5bf

Skrevet

7 og 9. Klokka blir fort 22 halv 11 nå i ferien...

Men de sover også til klokka 9-10 om morgenen:-)

Skrevet

Den ene i elleve-tolv-tida. Den andre døgner de fleste nettene.

Skrevet

Stort sett fulgt vanlige søvntider, med avvik for fotballkamper og div uteliv. Han liker det best slik og blir synlig trøtt de dagene med avvik.

Skrevet

Lillebror er snart 7 år og legger seg 20.45 - 21. Storesøster er 9 år og legger seg ca. 21.30.

Når vi skal på ferie snur vi litt på døgnet og de er gjerne oppe til bortimot 23. Men de sover også til 9-10 tiden på morgenen da.

Skrevet

De er 7,11 og 12. De legger seg mellom 23-00. Sover til elleve tolv om morgenen. Herlig :-)

Anonymous poster hash: e04a7...cc4

Skrevet

Nå er vi hjemme og da blir det mellom 22 og 23 for 7 og 9 åringen. 2 åringen legger seg ca 20.30. Når vi reiser bort blir det gjerne senere

Anonymous poster hash: 607f7...94b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...