Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 Etter en fødsel hvor kroppen ble behlodd både her og der mistet jeg litt av min vanlige bluferdighet. I tillegg ville lillemor spise hele tiden,men bare bittelitt hver gang, så jeg har måttet amme henne så og si kontinuerlig frem til nå. Resultatet ble da at jeg ga litt f og ammet henne whenever og wherever og foran whoever.Så alle venner, venners samboere, far,mor, søsken, en gjeng polske arbeidskarer, ALLE har sett puppene mine. Der og da var det ok for jeg var så sliten,drittlei og amming er naturlig, men nå når jeg tenker tilbake er jeg dritflau(spesielt når jeg husker noen av dem ble litt ille berørt selv). Uff Anonymous poster hash: 4eadc...e6c
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 Amming er det naturligste i verden! Ble de ille berørt er det deres problem! Anonymous poster hash: c03cc...111
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #3 Skrevet 11. juli 2014 For de fleste kvinner er puppene på sitt vakreste når man ammer, hvis det er noen trøst. Anonymous poster hash: f6531...e7f
humlemamma Skrevet 12. juli 2014 #4 Skrevet 12. juli 2014 Hehehe, min bror ble sjokkskadet da jeg satt og pumpet foran han engang. Han sa det selv også at det var noe av det rareste han hadde sett. Ganske mange år siden jeg ammet, men jeg ser på det som en unntakstilstand hvor kropp og nakenhet ikke "teller".
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #5 Skrevet 12. juli 2014 Jeg er så glad for at vi bor i et land hvor amming blir sett på som naturlig og nødvendig. Vær stolt av ammingen din, du gjør det beste for barnet ditt. Så sant du ikke blotter puppene dine når du ammer, har du intet å være flau over. Anonymous poster hash: 6afc4...12d
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #6 Skrevet 12. juli 2014 Takk:) Jeg er glad at jeg kan amme hvor og når jeg vil og ingen kan si noe på det, men neste baby tror jeg at jeg invisterer i et ammesjal. Har dere noengang fått kommentarer på amming? HI Anonymous poster hash: 4eadc...e6c
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #8 Skrevet 12. juli 2014 Ammesjal høres lurt ut Hvor får man kjøpt det? Jeg så det på Babyshop, men kjøpte ikke fordi et "vanlig sjal gjør samme nytte", yeah right. Baby dro bare sjalet bort hele tiden, så droppet det. Trodde mannens øyne skulle ramle ut første gang jeg dro frem baby og pupp på kafe. Hi Anonymous poster hash: 4eadc...e6c
humlemamma Skrevet 12. juli 2014 #9 Skrevet 12. juli 2014 Jeg brukte aldri sjal, men jeg dro alltid genser/toppen opp og ikke ned. Ser ingen grunn til å flashe mer enn nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #10 Skrevet 12. juli 2014 Jeg brukte aldri sjal, men jeg dro alltid genser/toppen opp og ikke ned. Ser ingen grunn til å flashe mer enn nødvendig. En blotter vel mer om en drar hele toppen opp? Da viser en jo magen og begge puppene, istedenfor å bare vippe den ene puppen ut? (Jupp, har fått pupper som kan vippes på etter fødsel. Lekkert) Anonymous poster hash: 4eadc...e6c
humlemamma Skrevet 12. juli 2014 #11 Skrevet 12. juli 2014 Jeg brukte aldri sjal, men jeg dro alltid genser/toppen opp og ikke ned. Ser ingen grunn til å flashe mer enn nødvendig. En blotter vel mer om en drar hele toppen opp? Da viser en jo magen og begge puppene, istedenfor å bare vippe den ene puppen ut? (Jupp, har fått pupper som kan vippes på etter fødsel. Lekkert) Anonymous poster hash: 4eadc...e6c Ikke når man sitter ganske rett som på kafe, ungen ligger jo foran magen. Eller om man har singlet under, så den dras ned og genser opp. Jeg ammet mange ganger slik uten at noen kunne se hud i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #12 Skrevet 12. juli 2014 Jeg skjønner deg godt, aldri vært glad i å amme offentlig selv. Anonymous poster hash: f7fbc...23a
Hjertefru Skrevet 12. juli 2014 #13 Skrevet 12. juli 2014 Jeg fikk positive kommentarer på offentlig amming i Danmark i sommer . Danskene har visstnok et mer anstrengt forhold til dette enn oss, det visste jeg på forhånd så jeg brukte tubesjal for ikke å flashe for mye. Så det satt jeg da, midt i gågata med sjal, ettåring og puppen ute( vipper den opp, da magen ikke er det vakreste syn ). En forbipasserende voksen dame passerer meg, smiler og sier " hvor deiligt at se, at noen gir blaffen i den der politik". Ja til offentlig amming! (Diskret selvsagt )
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #14 Skrevet 12. juli 2014 hva er tubesjal? Jeg fikk positive kommentarer på offentlig amming i Danmark i sommer . Danskene har visstnok et mer anstrengt forhold til dette enn oss, det visste jeg på forhånd så jeg brukte tubesjal for ikke å flashe for mye. Så det satt jeg da, midt i gågata med sjal, ettåring og puppen ute( vipper den opp, da magen ikke er det vakreste syn ). En forbipasserende voksen dame passerer meg, smiler og sier " hvor deiligt at se, at noen gir blaffen i den der politik". Ja til offentlig amming! (Diskret selvsagt ) Anonymous poster hash: 02ec6...02b
Hjertefru Skrevet 12. juli 2014 #15 Skrevet 12. juli 2014 hva er tubesjal? Jeg fikk positive kommentarer på offentlig amming i Danmark i sommer . Danskene har visstnok et mer anstrengt forhold til dette enn oss, det visste jeg på forhånd så jeg brukte tubesjal for ikke å flashe for mye. Så det satt jeg da, midt i gågata med sjal, ettåring og puppen ute( vipper den opp, da magen ikke er det vakreste syn ). En forbipasserende voksen dame passerer meg, smiler og sier " hvor deiligt at se, at noen gir blaffen i den der politik". Ja til offentlig amming! (Diskret selvsagt ) Anonymous poster hash: 02ec6...02b Et skjerf som er sydd sammen til en ring, om du skjønner
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #16 Skrevet 12. juli 2014 Synes ammende damer er fantastisk flott å se. Er det absolutt ikke noe seksuelt i det. En periode da det er litt "unntakstilstand" tenker jeg. Anonymous poster hash: eea68...20d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå