Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 Ja, jeg snakker om disse ekstrakiloene som tydeligvis har tatt ferie på kroppen! Jeg har disse 3 små,irriterende kiloene som kom på Ila av de 6 ukene jeg fikk gleden av å gå gravid før spiren slapp taket! Joda, de er selvfølgelig selvforskyldt da inntaket av ALT av mat økte i takt med hormonene, men nå sitter de her da, og eggler meg Det er selvsagt ikke ikke verdens undergang, men jækla irriterende selv om! Tenk at man kan legge på seg så fort, også skal det ta en evighet å få de av igjen, for jeg holder på, noe som også irriterer meg, da jeg helst vil nyte alt av godsaker! Bare litt fredagsgnæl, sorry Anonymous poster hash: 0e4dc...156
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 Buhuuu Anonymous poster hash: 95000...2fd
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #3 Skrevet 11. juli 2014 Samme her. 3 kg opp etter innsettelsen av hormonspiral for 7 mnd siden. Blir F_ meg ikke kvitt de. Kviseutbrudd på rygg, bryst og ansikte i tilleg. Jihaa. Etter ferien skal den ut. Håper da de 3 kg blir borte? Lykke til med å bli gravid igjen HI😊 Anonymous poster hash: 51ea4...70c
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #4 Skrevet 11. juli 2014 Buhuuu Anonymous poster hash: 95000...2fd Ja faktisk, buhu!!! Og btw: jeg mistet nettopp en liten spire, hva med å la være å kommentere hvis du syntes innlegget var tragisk! Anonymous poster hash: 0e4dc...156
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #5 Skrevet 11. juli 2014 Samme her. 3 kg opp etter innsettelsen av hormonspiral for 7 mnd siden. Blir F_ meg ikke kvitt de. Kviseutbrudd på rygg, bryst og ansikte i tilleg. Jihaa. Etter ferien skal den ut. Håper da de 3 kg blir borte? Lykke til med å bli gravid igjen HIAnonymous poster hash: 51ea4...70c Takk for det, det håper vi også! Men ja, er det ikke det ene, så er det det andre,hehe Jeg hadde babyhud ved bruk av ppiller, men da jeg sluttet på de så kom kvisehelv....!! Begynt å roe seg litt (les:litt) nå, etter 7 mnd,men gu kor eg så ut, skikkelig fjortis! Krysser fingrene for deg, i know the feeling Anonymous poster hash: 0e4dc...156
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #6 Skrevet 11. juli 2014 Noen ganger blir jeg matt av svarene enkelte klarer å lire av seg her. så fy på deg du ekle over her..... Til HI: Nyt sommeren og tanken på at du sikkert blir fort gravid igjen, og skit i de ekstra kg, ingen som ser / kommenterer at jeg har gått ned 15 !! kg faktisk. så om det er noen trøst så vises det sikkert ikke Så kan du heller ta en skikkelig rassia til høsten. kosemoseklem Anonymous poster hash: 0b524...a20
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #7 Skrevet 11. juli 2014 Samme her. 3 kg opp etter innsettelsen av hormonspiral for 7 mnd siden. Blir F_ meg ikke kvitt de. Kviseutbrudd på rygg, bryst og ansikte i tilleg. Jihaa. Etter ferien skal den ut. Håper da de 3 kg blir borte? Lykke til med å bli gravid igjen HI😊 Anonymous poster hash: 51ea4...70c Hvorfor skulle kiloene forsvinne når du fjerner spiralen? Den veier jo ikke akkurat 3 kg.. Anonymous poster hash: 2e19a...5b3
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #8 Skrevet 11. juli 2014 Noen ganger blir jeg matt av svarene enkelte klarer å lire av seg her. så fy på deg du ekle over her..... Til HI:Nyt sommeren og tanken på at du sikkert blir fort gravid igjen, og skit i de ekstra kg, ingen som ser / kommenterer at jeg har gått ned 15 !! kg faktisk. så om det er noen trøst så vises det sikkert ikke Så kan du heller ta en skikkelig rassia til høsten. kosemoseklem Anonymous poster hash: 0b524...a20 Tusen takk for gode ord Ja, jeg vet jo at det er ingen andre enn meg selv som ser disse små kiloene,men det er noe med det å føle seg vel på trivselsvekten! Men som sagt, det er ikke verdens undergang, hihi Gratulerer med en utrolig vektnedgang, det er så kjekt når man virkelig får det til, og jeg vil nok tro at noen ser nedgangen din, men er ikke alle som tør å spørre, snakker om erfaring ! Jeg har selv gått ned nærmere 30 kg for noen år siden, og det er så stas når man klarer det, så håper at du er stolt over det du har prestert Kosemoseklem tilbake Anonymous poster hash: 0e4dc...156
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #9 Skrevet 11. juli 2014 Noen ganger blir jeg matt av svarene enkelte klarer å lire av seg her. så fy på deg du ekle over her..... Til HI:Nyt sommeren og tanken på at du sikkert blir fort gravid igjen, og skit i de ekstra kg, ingen som ser / kommenterer at jeg har gått ned 15 !! kg faktisk. så om det er noen trøst så vises det sikkert ikke Så kan du heller ta en skikkelig rassia til høsten. kosemoseklem Anonymous poster hash: 0b524...a20 Tusen takk for gode ord Ja, jeg vet jo at det er ingen andre enn meg selv som ser disse små kiloene,men det er noe med det å føle seg vel på trivselsvekten! Men som sagt, det er ikke verdens undergang, hihi Gratulerer med en utrolig vektnedgang, det er så kjekt når man virkelig får det til, og jeg vil nok tro at noen ser nedgangen din, men er ikke alle som tør å spørre, snakker om erfaring ! Jeg har selv gått ned nærmere 30 kg for noen år siden, og det er så stas når man klarer det, så håper at du er stolt over det du har prestert Kosemoseklem tilbake Anonymous poster hash: 0e4dc...156 Ja ikke sant, det er jo akkurat det fort gjort å tenke 3 kg her og 3 kg der, og plutselig har man gått opp endel. Og det er jo typisk mye verre å få de av igjen :) Også er det jo ekstra bittert når det skjer på den måten. Man er jo hormonell og lei seg på toppen av det hele... Og 30 kg - wow - sjalu. Hos meg går det veeeeldig sakte da. går ned ca 1 kg i mnd. og da teller jeg kalorier og ligger på mellom 1200-1500 dagen. så er til å bli sprø av... Unner meg nesten ikke noe godt nå som det er sommer heller. Nekter å gå opp 1 kg i uka hehe Meeen saftis med lite kalorier istedenfor vaniljeis osv unner jeg meg nå som det er sommer Anonymous poster hash: 0b524...a20
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #10 Skrevet 11. juli 2014 Noen ganger blir jeg matt av svarene enkelte klarer å lire av seg her. så fy på deg du ekle over her..... Til HI:Nyt sommeren og tanken på at du sikkert blir fort gravid igjen, og skit i de ekstra kg, ingen som ser / kommenterer at jeg har gått ned 15 !! kg faktisk. så om det er noen trøst så vises det sikkert ikke Så kan du heller ta en skikkelig rassia til høsten. kosemoseklem Anonymous poster hash: 0b524...a20 Tusen takk for gode ord :)Ja, jeg vet jo at det er ingen andre enn meg selv som ser disse små kiloene,men det er noe med det å føle seg vel på trivselsvekten! Men som sagt, det er ikke verdens undergang, hihi :)Gratulerer med en utrolig vektnedgang, det er så kjekt når man virkelig får det til, og jeg vil nok tro at noen ser nedgangen din, men er ikke alle som tør å spørre, snakker om erfaring ! Jeg har selv gått ned nærmere 30 kg for noen år siden, og det er så stas når man klarer det, så håper at du er stolt over det du har prestert :)Kosemoseklem tilbake Anonymous poster hash: 0e4dc...156 Ja ikke sant, det er jo akkurat det :)fort gjort å tenke 3 kg her og 3 kg der, og plutselig har man gått opp endel. Og det er jo typisk mye verre å få de av igjen :) Også er det jo ekstra bittert når det skjer på den måten. Man er jo hormonell og lei seg på toppen av det hele... Og 30 kg - wow - sjalu. Hos meg går det veeeeldig sakte da. går ned ca 1 kg i mnd. og da teller jeg kalorier og ligger på mellom 1200-1500 dagen. så er til å bli sprø av... Unner meg nesten ikke noe godt nå som det er sommer heller. Nekter å gå opp 1 kg i uka hehe Meeen saftis med lite kalorier istedenfor vaniljeis osv unner jeg meg nå som det er sommer Anonymous poster hash: 0b524...a20 Du gjør det på riktig måte hvertfall, og da er sjansen stor for at du holder deg på ønsket matchvekt når du når målet! Jeg brukte også veldig lang tid, ca 1 1/2 år, men jeg unnet meg godis i helgene! Det er bra at du finner alternative sunnere snacks, og saftig er jo kjempe godt jeg har også ført kcal inntaket de siste ukene, men går ikke så mye ned, tror rett og slett at jeg får i meg for lite, mellom 1100-1300 kcal om dagen! Det sies at dette kan man gjøre en liten periode, for å få en kickstart på vektnedgangen, men så øke for å holde forbrenningen igang! Du er hvertfall kjempe flink, stå på videre har du langt igjen til målet? Anonymous poster hash: 0e4dc...156
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå