Gå til innhold

Hva syns du om navnet Leon?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonymous poster hash: d67e3...213

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig :) vurderer det selv ;)

 

Anonymous poster hash: 7ef8f...707

Skrevet

Minner meg om bygdas vannhull...



Anonymous poster hash: 1f6c0...96c
Skrevet

Jeg liker ikke så godt navn som Leo(n) Max, Noah og Theo.Synes de er så kallenavnaktige

Skrevet

liker ikke. forøvrig enig med nyttårsbarn

Skrevet

Jeg synes det er veldig fint. Vurderer det til lillegutt i magen.

 

Anonymous poster hash: dee28...f9b

Skrevet

Grusomt

 

Anonymous poster hash: 6daae...339

Skrevet

Veldig fint! Et sterkt og stødig navn. Det er ikke en forkortelse slik som Theo og Max. Det betyr jo løve! Sønnen min heter det.

 

Anonymous poster hash: c1d0c...d4b

Skrevet

Nydelig...min sønn heter det!

 

Anonymous poster hash: ab57c...1d9

Skrevet

Absolutt ikke.. Men jeg liker godt Max da! Synes det er et søtt navn til en liten gutt og tøft til en mann :)

 

Du velger det navnet du liker, ikke bry deg om hva alle andre mener og syns :)

 

Nå kjente jeg at jeg vil kalle en eventuell sønn for Max :)

 

Anonymous poster hash: c177e...d7c

Skrevet

Nei, er absolutt ingen blodfan. På ingen måte. Njet.

Skrevet

Ser bare for meg at Leon er en homofil eller feminin gutt

 

Anonymous poster hash: e3523...1f9

Skrevet

Grusomt !

 

Anonymous poster hash: 23869...286

Skrevet

Jeg kjenner to herlige små gutter som heter Leon og Leo :) navnene i seg selv er litt harry, er jeg redd.

Hva med Leonard?

Skrevet

Synes det er helt greit:) ikke favoritten og heller ikke det verste

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...