Gå til innhold

Ang.MA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har oppdaget tom fostersekk i uke 9. Ordnet kroppen opp i det selv? Evt hvor lang tid tok det? Hilsen en som går og venter på at blødningene skal begynne...:(

Anonymous poster hash: 1deff...a30
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Så trist at du må igjennom en MA, det er forferdelig urettferdig når det er slik :(

Jeg hadde en MA for ikke så lenge siden, ble sett på ul i uke 9 at fosteret hadde stoppet i uke seks! Jeg ville at kroppen skulle ordne opp selv, men dette skjedde ikke! Måtte til slutt få hjelp iform av medisinsk abort, for så kirurgisk da den medisinske ikke gav effekt! Jeg skulle vært 12 uker da aborten ble gjennomført, og da var det virkelig på tide da jeg var begynt å få feber og infeksjon!

Men for å svare på spørsmålet ditt, så kan du være heldig at kroppen ordner opp selv, det er jo det man helst ønsker!det er mange som begynner å blø til slutt, men mange må ha hjelp!

skulle jeg oppleve MA igjen, så hadde jeg tatt abort fortest mulig. Det var en enorm påkjenning psykisk å måtte gå å vente på blødningene som aldri kom! Men du må jo selvsagt føle hva som er riktig for deg!

Ønsker å gi deg en god klem <3

Skrevet

Jeg har opplevd akkurat det 4 ganger.
Kroppen min ryddet ikke opp og jeg fikk medisinsk abort for å bli kvit det.

Anonymous poster hash: 8a416...fc9
Skrevet

Hei!

Så trist at du må igjennom en MA, det er forferdelig urettferdig når det er slik :(

Jeg hadde en MA for ikke så lenge siden, ble sett på ul i uke 9 at fosteret hadde stoppet i uke seks! Jeg ville at kroppen skulle ordne opp selv, men dette skjedde ikke! Måtte til slutt få hjelp iform av medisinsk abort, for så kirurgisk da den medisinske ikke gav effekt! Jeg skulle vært 12 uker da aborten ble gjennomført, og da var det virkelig på tide da jeg var begynt å få feber og infeksjon!

Men for å svare på spørsmålet ditt, så kan du være heldig at kroppen ordner opp selv, det er jo det man helst ønsker!det er mange som begynner å blø til slutt, men mange må ha hjelp!

skulle jeg oppleve MA igjen, så hadde jeg tatt abort fortest mulig. Det var en enorm påkjenning psykisk å måtte gå å vente på blødningene som aldri kom! Men du må jo selvsagt føle hva som er riktig for deg!

Ønsker å gi deg en god klem <3

Det er dette jeg er redd for. Men legen har tatt blodprøver for å være sikker, så jeg må ihvertfall vente til jeg får svar på disse. Og så skal jeg være på ferie en uke fra imorgen, og det er helt forferdelig slitsomt å gå slik. Jeg ser jo gravid ut i tillegg...:(

Anonymous poster hash: 1deff...a30

Skrevet

Hei!Så trist at du må igjennom en MA, det er forferdelig urettferdig når det er slik :(Jeg hadde en MA for ikke så lenge siden, ble sett på ul i uke 9 at fosteret hadde stoppet i uke seks! Jeg ville at kroppen skulle ordne opp selv, men dette skjedde ikke! Måtte til slutt få hjelp iform av medisinsk abort, for så kirurgisk da den medisinske ikke gav effekt! Jeg skulle vært 12 uker da aborten ble gjennomført, og da var det virkelig på tide da jeg var begynt å få feber og infeksjon!Men for å svare på spørsmålet ditt, så kan du være heldig at kroppen ordner opp selv, det er jo det man helst ønsker!det er mange som begynner å blø til slutt, men mange må ha hjelp!skulle jeg oppleve MA igjen, så hadde jeg tatt abort fortest mulig. Det var en enorm påkjenning psykisk å måtte gå å vente på blødningene som aldri kom! Men du må jo selvsagt føle hva som er riktig for deg!Ønsker å gi deg en god klem <3

Det er dette jeg er redd for. Men legen har tatt blodprøver for å være sikker, så jeg må ihvertfall vente til jeg får svar på disse. Og så skal jeg være på ferie en uke fra imorgen, og det er helt forferdelig slitsomt å gå slik. Jeg ser jo gravid ut i tillegg...:(Anonymous poster hash: 1deff...a30
I know the feeling, jeg var skikkelig oppblåst en stund etter jeg også :(

jeg skulle faktisk til syden to dager etter at ma'en ble oppdaget, men jeg turde ikke reise i tilfelle noe skulle skje mens vi var på ferie! Jeg kunne jo ha reist, men jeg hadde ikke kost meg likevel! Men i ditt tilfelle og siden dere venter svar på blodprøver, så må du prøve å senke skuldrene, slappe av og kose deg i den grad du klarer oppi det hele!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...