Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 Alle sier det er så lite å finne på pga italienernes fellesferie. Men jeg er ikke veldig opptatt av shopping og klarer meg fint uten butikker noen dager. Det går vel an å finne en hyggelig restaurant og gelaterie som er åpen? Eller er de fleste stengt? Anonymous poster hash: 5f3da...1b7
Blondzilla Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 Veldig mye stengt og forferdelig varmt. Litt spøkelsesbyer for alle drar til kysten.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #3 Skrevet 11. juli 2014 Det spørs litt når i august det er, tror ikke de stenger før midten av august? Skal dere til en storby så vil uansett mange restauranter være åpne, og de mange åpne severdigheter utendørs er selvsagt åpne. Museer og guidede turer feks kan være stengt, men det er jo ikke noe must? Anonymous poster hash: e5edc...b5b
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #4 Skrevet 11. juli 2014 I de største turistmaskinene som Roma og Firenze stenger vel ikke restaurantene? Verre med temperaturene, da jeg var i Roma var det 30 grader i skyggen og det var ikke behagelig altså. Holdt på å få heteslag og inne i Colosseum gikk det ikke an å være, med sola steikende midt over hodet var det uutholdelig varmt der inne... Anonymous poster hash: e252d...d66
Blondzilla Skrevet 11. juli 2014 #5 Skrevet 11. juli 2014 Jeg har bodd i Firenze og svært mye er stengt i august. Det, i tillegg til varmen gjør at jeg ville utsatt Italiaturen til september.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #6 Skrevet 11. juli 2014 Spørs jo hvor du skal? Til et turiststed/feriested eller en storby? Anonymous poster hash: e9914...0ff
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #7 Skrevet 11. juli 2014 Bruker å være i Pescara de to første ukene i august. Har aldri merket noe til feriestengt jeg.. Anonymous poster hash: 1800e...1aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå