Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 gir ikke arbeidsskade erstatting, blodig urettferdig. Flere som har opplevd? Anonymous poster hash: d8e0f...e4c
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 Vondt i ryggen pga dårlig arbeidsstilling vet jeg mange som har fått. De aller fleste blir helt fine om de trener fornuftig og ungår samme type belastning. Anonymous poster hash: 5d992...8bc
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #3 Skrevet 11. juli 2014 Jeg fikk skade brått, vet de fleste blir bra men dette er en stund siden. Skade påvist ved MR, har også MR tatt rett før ulykken. Er snakk om vond stilling noen få sekunder, ikke slitasje over tid. NAV ville ikke engang ha bildene. Anonymous poster hash: d8e0f...e4c
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #4 Skrevet 11. juli 2014 Hvilken skade er det snakk om, da? Og hvordan skjedde det? Anonymous poster hash: e5ce4...f34
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #5 Skrevet 11. juli 2014 Fikk lumbago da jeg måtte bøye med litt ned for å se på noe. MR før skaden viser kun normal slitasje, MR etter skaden viser at det ble trangt forhold for nederste virvel. Over ett år siden og sliter som bare det med ryggen. Anonymous poster hash: d8e0f...e4c
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #6 Skrevet 11. juli 2014 Fikk lumbago da jeg måtte bøye med litt ned for å se på noe. MR før skaden viser kun normal slitasje, MR etter skaden viser at det ble trangt forhold for nederste virvel. Over ett år siden og sliter som bare det med ryggen. Anonymous poster hash: d8e0f...e4c Lumbago er ingen spesifik diagnose, det betyr bare "vondt i korsryggen", ikke noe annet. Hadde du slitasje fra tidligere så kan slike ting skje, selv om det ikke var grunn nok til at du skulle få erstatning. Du har ikke svart på hva du jobber med og hvordan det skjedde. "Trangt forhold for nederste virvel" er også uspesifikt, vil tro det står noe annet på MR-beskrivelsen. Anonymous poster hash: e5ce4...f34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå