Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 Når kom deres mensen etter dere sluttet med pillen? Er 3 dager på overtid med en syklus på nøyaktig 28 dager alltid... Anonymous poster hash: 0ff92...0b5
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 Hei. Første blødning etter ppilleslutt er ikke mensen, men bortfallsblødning! Denne kan komme noen dager etter at du sluttet på pillen, men det kan også gå flere uker før du får den! Neste blødning etter borfallsblødning er mensen og man kan da begynne å følge med på syklusen Anonymous poster hash: 7e977...d17
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #3 Skrevet 11. juli 2014 Da jeg var to dager på overtid med mensen etter pilleslutt, var testen positiv, så første svaret du fikk skjønte jeg ikke helt.... Er nå 12 uker på vei:-) Anonymous poster hash: dd9ea...2d6
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #4 Skrevet 11. juli 2014 Da jeg var to dager på overtid med mensen etter pilleslutt, var testen positiv, så første svaret du fikk skjønte jeg ikke helt.... Er nå 12 uker på vei:-)Anonymous poster hash: dd9ea...2d6 Man kan få eggløsning selv om man ikke får bortfallsblødning/mensen! Det sa legen til meg hvertfall Anonymous poster hash: 7e977...d17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå