Gå til innhold

Kan jeg dra på jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kastet opp for så å besvime. Er det likevel greit å dra på jobb?

Føler meg mye bedre nå..

Anonymous poster hash: 13b3e...a59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur nesten du må kjenne etter selv. Jeg hadde nok blitt hjemme i frykt for at det kunne skje igjen, men hvis ikke du er redd for det og føler deg i form til å jobbe så er jo bare å prøve?

Anonymous poster hash: 49f91...7e7

Skrevet

Vansklig å si når vi ikke vet hverken når, hvorfor eller hva du jobber med. Sansynlig vis er det helt greit.

Anonymous poster hash: 04821...861
Skrevet

Jobber i en barnebolig.

Skrevet

Er det omgangssyke med Norovirus, så skal du holde deg langt unna jobb til 48 timer etter siste utbrudd!

Men er det pga heten o.l ting, så må du selv avgjøre om du vil jobbe :)

Anonymous poster hash: 97c70...cac

Skrevet

Ikke greit.

Anonymous poster hash: 1e860...487
Skrevet

Er det omgangssyke med Norovirus, så skal du holde deg langt unna jobb til 48 timer etter siste utbrudd!

Men er det pga heten o.l ting, så må du selv avgjøre om du vil jobbe :)Anonymous poster hash: 97c70...cac

Det gjeldervbsrn, ikke voksne. Voksne går på jobb når de er i form igjen, men er selvfølgelig nøye med håndhygiene og ellers prøve å unngå å smitte andre, men trenger ikke bli hjemme.

Skrevet

Det må du føle på selv. Du kan jo evt prøve og heller dra tidlig hjem? Jobber du alene eller er dere flere?

Skrevet

Selvfølgelig gjelder det voksne også, ihvertfall hos oss.

Skrevet

Men er det pga heten o.l ting, så må du selv avgjøre om du vil jobbe :)Anonymous poster hash: 97c70...cac

Det gjeldervbsrn, ikke voksne. Voksne går på jobb når de er i form igjen, men er selvfølgelig nøye med håndhygiene og ellers prøve å unngå å smitte andre, men trenger ikke bli hjemme.Anonymous poster hash: 49f91...7e7

Dette stemmer ikke! Uten å være selvgod, men jeg er sykepleier og vet hva jeg snakker om! Bryter det ut Norovirus på min arbeidsplass, så settes rammede pasienter i karantene på rommet! Er det de ansatte som blir sjuk, så må vi holde oss hjemme i 48 timer etter siste utbrudd! Dette handler ikke om at det er pasienter vi har å gjøre med, men at noroviruset er svært smittsomt!

Skrevet

Det gjeldervbsrn, ikke voksne. Voksne går på jobb når de er i form igjen, men er selvfølgelig nøye med håndhygiene og ellers prøve å unngå å smitte andre, men trenger ikke bli hjemme.Anonymous poster hash: 49f91...7e7
Dette stemmer ikke! Uten å være selvgod, men jeg er sykepleier og vet hva jeg snakker om! Bryter det ut Norovirus på min arbeidsplass, så settes rammede pasienter i karantene på rommet! Er det de ansatte som blir sjuk, så må vi holde oss hjemme i 48 timer etter siste utbrudd! Dette handler ikke om at det er pasienter vi har å gjøre med, men at noroviruset er svært smittsomt!

Samme her og jeg jobber i bhg. De voksne må også golde seg hjemme 48 timer etter siste symptom.

Anonymous poster hash: 375e7...5f2

Skrevet

Dette stemmer ikke! Uten å være selvgod, men jeg er sykepleier og vet hva jeg snakker om! Bryter det ut Norovirus på min arbeidsplass, så settes rammede pasienter i karantene på rommet! Er det de ansatte som blir sjuk, så må vi holde oss hjemme i 48 timer etter siste utbrudd! Dette handler ikke om at det er pasienter vi har å gjøre med, men at noroviruset er svært smittsomt!Anonymous poster hash: 97c70...cac

Samme her og jeg jobber i bhg. De voksne må også golde seg hjemme 48 timer etter siste symptom.Anonymous poster hash: 375e7...5f2

Jobber i bhg jeg og, og der har vi fått skriftlig at 48timers regelen gjelder barn ikke voksne. Ansatte skal på jobb når de føler seg i form igjen. Åpenbart at det praktiseres forskjellig. Får man påvist norovirus regner jeg med at man får beskjed om når man er good to go.

Skrevet

Ikke rart mange smittes når en følger fhi

Skrevet

Det er ikke smittsomt. Det er på grunn av varme og blodtrykksfall.

Har skjedd før, men kun en gang før jeg skulle på jobb. Forrige gang var blodtrykket veldig lavt så kunne ikke gå uansett.

Skrevet
Det er ikke smittsomt. Det er på grunn av varme og blodtrykksfall.

Har skjedd før, men kun en gang før jeg skulle på jobb. Forrige gang var blodtrykket veldig lavt så kunne ikke gå uansett.Anonymous poster hash: 13b3e...a59 [/quoteååååh så tilfelle så burde du drikke mye væske, dette øker bt ditt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...