Anne-B. Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 De største har hatt sin siste skoledag her. Minste har siste dag i bhg. Alle tre har fått med seg fine hilsninger. I dag hadde jeg siste fredagskaffen på jonb. I morgen er det siste jobbdag, lørdagsjobb, som har vært min favoritt. Det er nesten til å grine av, men samtidig er det så deilig å tenke på alt som er en ny begynnelse for oss. Kjenner at avgjørelsen om å flytte var riktig. Rot og kaos i heimen til tross, vi er ved godt mot. Som min far avsluttet sin tale i bryllupet vårt med: Stø kurs framover.
Himmel og hav Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 Lykke til med flytting og alt som følger med!
Iiiiik Skrevet 11. juli 2014 #3 Skrevet 11. juli 2014 Store endringer er alltid både spennende og vemodige. Lykke til med flytting og reetablering!
Gjest Jigglewiggle Skrevet 12. juli 2014 #6 Skrevet 12. juli 2014 Lykke til på ferden videre, måtte den gi ro i sinn og spennende opplevelser
Musemorbr / Skrevet 12. juli 2014 #7 Skrevet 12. juli 2014 Nemlig! Det å kunne se fremover i stedet for bak, er en god egenskap å ha. I dag er den første dagen i resten av ditt liv.
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. juli 2014 #8 Skrevet 12. juli 2014 Lykke til på ferden og på ny plass med starten på et nytt kapittel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå