Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 Jeg har grunn til å tro at mannen min drikker veldig mye. Men de flaskene vi har stående i barskapet, minker ikke, hvis dere skjønner. Før ble alt borte på bare ett par dager. Jeg ba han roe seg ned med den drikkingen, og det gjorde han. Han kunne drikke to flasker cognac og to kartonger vin i uka. Nå har det roet seg veldig. Men likevel har jeg mistanke om drikking, og at flaskene i skapet står urørt fordi jeg ikke skal få mistanke. Anonymous poster hash: 145dc...38e
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 Bestefar hadde det i garasjen. Anonymous poster hash: 8404f...eea
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #3 Skrevet 11. juli 2014 Bilen, garasjen, jakkelomma, boden.. Du merker vel om han er dritings eller ei? Anonymous poster hash: 97c35...d52
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #4 Skrevet 11. juli 2014 Mamma gjemmer dem inni vesker i klesskapet, bak søppelbøtten, i vaskekottet, bakerst i hattehyllen og har funnet vinflasker i støvler, inni stekeovnen, inni soveposer og bak toalettet, yammy! Anonymous poster hash: a4d8a...570
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #5 Skrevet 11. juli 2014 Graver de ned i hagen. Setter ned et sugerør når trangen melder seg😁. Anonymous poster hash: 72ed0...b29
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #6 Skrevet 11. juli 2014 I veden i garasjen, bak rotet i boden, i 'hans' ting hvor du sjelden roter osv. Anonymous poster hash: 3b7aa...bb5
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #7 Skrevet 11. juli 2014 Garasjen, bilen, under verandaen, kontoret osv. Finner flasker gjemt overalt. Stefaren min. Er så lei stinker sprit av hele gubben etter en liten tur ut i garasjen "for å ordne noe" Anonymous poster hash: 7c6ff...de9
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #8 Skrevet 11. juli 2014 Kan bare si meg enig med de andre - nesten hvor som helst, og typisk er plasser hvor du normalt ikke bruker å ha noe med å gjøre. I hans bil, garasjen, boder inne og ute, veranda, verandakasser, i busker, blant båtting, i båten, i skap som bare han bruker, i skap dere begge bruker, i kontorskuffer, blant vinterklær på sommeren og blant sommerklær på vinteren, bak skap, på loft, på hattehyller, i store blomsterkrukker inne/ute, i verktøykasse, i gammelt sportsutstyr (eller i treningsbagen hans) osv. osv. Blant tomflasker er også en slager hos noen. Jeg vet også om noen som hadde flasker gjemt i skogen - var veldig ivrig på å lufte hunden eller bare gå tur selv. Jeg og en venninne "spionerte" på hennes bestefar da vi var små og oppdaget alle hans gjemmesteder. Alle visste han drakk, men ingen snakket om det. Jeg tror du må tenke ut steder hvor du ikke bruker å være noe særlig - og prøv å tenke som han, hvor ville du ha gjemt ting selv, og hvor ville du gjemt ting for at du selv ikke skal oppdage det? Hvilke tegn ser du som gjør at du mistenker at han fremdeles drikker for mye? Anonymous poster hash: c926c...e15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå