Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 Har en jente på 3,5 år. Hun har aldri tisset verken i do eller på potte. Vi har prøvd utallige ganger både her hjemme og i barnehagen. Hun forstår bare ikke hvordan hun skal gjøre det. Denne uken har vi prøvd å bare ta av bleien å la henne gå uten. Hun har ikke hatt noe uhell, men hun holder seg helt til hun får på bleie. I går gikk hun uten bleie fra 12 til 19. Da var vi på do ca en gang i timen, men det kom ikke noe. Når hun fikk på bleien gikk det ca 2 min og bleia var gjennomvåt. Vet ikke hva vi skal gjøre for å hjelpe henne. Det må vel være vondt å holde seg så lenge. PS. Hun har vert plaget med hard mage det siste året, og har gått på flytende parafin for å få igang magen. Er det noen som har tips til oss? Anonymous poster hash: 477ec...159
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 Jeg har en gutt på 3,5 og først denne uka løsner det! Har vel tisset et par ganger på potte - når han var 2 Vi har pratet mye om det da, men aldri presset. I helga var han på badeland, og det er han så glad i. Faren sa at han måtte dra uten bleie for å være med. Han tok av seg bleiebarn og dro. Neste dag snakket vi om et stort badeland vi skal til i august. Jeg fant fram bilder på paden, og han ble enda mer gira på at dit skulle han - i morgen! Så den dagen gikk han 7 timer uten bleie. Neste dag ca det samme. Litt tissing på do, så noen min før han måtte på nytt igjen. Kanskje han tisset 5-6 gangen, hver gang han kjente noe. Et par truser med noen dråper i, eller ok til nå. I går ville han tisse på stranda, så kledde seg naken (ikke badevær) Plutselig skulle han bæsje også. Men ikke kommet så langt enda! Ha ei god gulrot klar hvis det er motstand Vi trengte ikke det med eldste, gikk av seg selv da. Anonymous poster hash: 5dcf1...7d3
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #3 Skrevet 12. juli 2014 Tusen takk for svar :-) Flere som har erfaring? Anonymous poster hash: 477ec...159
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå