Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 Jeg er bare 15 uker på vei,og jeg kommer nok til å ende opp alene når babyen kommer til verden. Vet at det er tidlig å tenke på overgangsstønad nå, men tankene svirrer nå rundt likevel Når kan jeg søke om det? Etter barnet er født? Blir det beregnet ut ifra foreldrepengene, eller fra årslønnen som jeg orginalt har? Anonymous poster hash: b9d05...e0e
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 Du må først og fremst vente til mannen har flyttet ut eller ihvertfall en annen adresse... Man får ikke os hvis man har en registrert samboer. Og selvfølgelig må barnet være født Anonymous poster hash: 50c7e...bfe
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #3 Skrevet 11. juli 2014 Jeg er bare 15 uker på vei,og jeg kommer nok til å ende opp alene når babyen kommer til verden. Vet at det er tidlig å tenke på overgangsstønad nå, men tankene svirrer nå rundt likevel Når kan jeg søke om det? Etter barnet er født? Blir det beregnet ut ifra foreldrepengene, eller fra årslønnen som jeg orginalt har? Anonymous poster hash: b9d05...e0e Det er også behovsprøvd og tjener du for mye får du ikke. Anonymous poster hash: 50c7e...bfe
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #4 Skrevet 11. juli 2014 Du får ikke OS før barnet er født, så ingen grunn til å stresse. Hvis du ikke har inntekt får du maksbeløpet, det spiller ingen rolle hvor mye du tjente/hadde i foreldrepenger. Hvis du tjener lite kan du få litt OS i tillegg til lønn/foreldrepenger. Anonymous poster hash: 2611d...d3c
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #5 Skrevet 11. juli 2014 Jeg skulle ha ordlagt meg annerledes ser jeg. Jeg og barnefaren er ikke sammen, og jeg tviler på at vi er sammen eller bor sammen når barnet kommer. Jeg vet det er behovsprøvd jeg tjener 306 ooo før skatt. Det jeg lurte på var om de regner os ut ifra foreldrepengene eller fra åtslønnen jeg har til vanlig Anonymous poster hash: b9d05...e0e
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #6 Skrevet 11. juli 2014 Jeg søkte når jeg var ca 30 uker på vei. Fikk første utbetaling i januar og barnet ble født i februar. De beregna utifra hva jeg fikk i foreldrepenger hos meg. Anonymous poster hash: b3970...1c8
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #7 Skrevet 11. juli 2014 Jeg søkte når jeg var ca 30 uker på vei. Fikk første utbetaling i januar og barnet ble født i februar. De beregna utifra hva jeg fikk i foreldrepenger hos meg. Anonymous poster hash: b3970...1c8 Oki, takk for svar Anonymous poster hash: b9d05...e0e
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #8 Skrevet 11. juli 2014 synes synd på ungen din. fy fader,tenker på penger med engang Anonymous poster hash: ca0ea...712
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå