Gå til innhold

Hadde bursdag i går


Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, den 10.

Blir mer og mer skuffet før hvert år.. blir i dårlig humør og det er virkelig noe som mangler :-(

 

Anonymous poster hash: 8feca...8bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer på etterskudd :)

 

Hva er det som mangler da?

 

Anonymous poster hash: b60d0...9ff

Skrevet

Gratulerer med vel overstått og god klem. Er det noe konkret du mangler eller er det i hovedsak en følelse?

Du er uansett ikke alene.

 

Anonymous poster hash: 3ff00...98c

Skrevet

Det er nok bare en følelse... Veldig leit :-/ vil jo være glad og kose meg...

 

Tusen takk, begge to :-)

 

Anonymous poster hash: 8feca...8bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...