Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Altså, den 10. Blir mer og mer skuffet før hvert år.. blir i dårlig humør og det er virkelig noe som mangler :-( Anonymous poster hash: 8feca...8bf
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Gratulerer på etterskudd Hva er det som mangler da? Anonymous poster hash: b60d0...9ff
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Gratulerer med vel overstått og god klem. Er det noe konkret du mangler eller er det i hovedsak en følelse? Du er uansett ikke alene. Anonymous poster hash: 3ff00...98c
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 Det er nok bare en følelse... Veldig leit :-/ vil jo være glad og kose meg... Tusen takk, begge to :-) Anonymous poster hash: 8feca...8bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå