prekæs Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 I går var jeg på Clas og kjøpte meg vindmaskin. Jepp, den het vindmaskin og ikke vifte og sørget på kort tid for at jeg hadde det levelig på soverommene. Den er så kraftig at den blåser igjen dører 5 meter unna. Fantastisk:)
prekæs Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2014 (endret) Altså. Jeg hadde tre vifter i andre etg. En gulvmodell og to vanlige. Alle pep. Tirsdagskvelden ble to satt i uthuset for å kastes og en reparerte jeg. Denne her suser ganske hørbart ( som kjøkkenvifta, kanskje) men har ikke den irriterende pipelyden. Jeg kom hjem og satt opp vinduer nå i halv ti tiden, da var det 28 grader. Nå er det 23. Ganske bra, syns jeg. 499 var prisen, forresten. Endret 10. juli 2014 av prekæs
humlemamma Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 (endret) Er det denne? http://www.clasohlson.com/no/Gulvvifte-vindmaskin/Pr365523000#moreinfo Jeg tenkte å kjøpe meg stående vifte, på denne over her står det ingenting om effekt eller lydnivå, så skulle hatt mer info om den. Herregud, det står info om den..... Endret 10. juli 2014 av humlemamma
prekæs Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2014 Er det denne? http://www.clasohlson.com/no/Gulvvifte-vindmaskin/Pr365523000#moreinfo Jeg tenkte å kjøpe meg stående vifte, på denne over her står det ingenting om effekt eller lydnivå, så skulle hatt mer info om den. Herregud, det står info om den..... Ja det er den. Den virker solid og kan hos meg enkelt plasseres i vinduskarmen. De hadde en prøve i bruk i butikken så mulig du kan høre den der:)
humlemamma Skrevet 10. juli 2014 #6 Skrevet 10. juli 2014 Er det denne? http://www.clasohlson.com/no/Gulvvifte-vindmaskin/Pr365523000#moreinfo Jeg tenkte å kjøpe meg stående vifte, på denne over her står det ingenting om effekt eller lydnivå, så skulle hatt mer info om den. Herregud, det står info om den..... Ja det er den. Den virker solid og kan hos meg enkelt plasseres i vinduskarmen. De hadde en prøve i bruk i butikken så mulig du kan høre den der:) Har du bred vinduskarm? Jeg har bare smale, og skulle så inderlig gjerne hatt en god, kraftig vifte!
mamman til to gutter Skrevet 10. juli 2014 #7 Skrevet 10. juli 2014 Jeg tror det er den vi har på jobben og den bråker ikke veldig, men den har en sånn irriterende summelyd som gjør det litt mer vanskelig å høre hva alle rundt deg sier, men du skjønner ikke hvor irriterende lyden egentlig er, før du skrur den av igjen.
prekæs Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #8 Skrevet 10. juli 2014 Er det denne? http://www.clasohlson.com/no/Gulvvifte-vindmaskin/Pr365523000#moreinfo Jeg tenkte å kjøpe meg stående vifte, på denne over her står det ingenting om effekt eller lydnivå, så skulle hatt mer info om den. Herregud, det står info om den..... Ja det er den. Den virker solid og kan hos meg enkelt plasseres i vinduskarmen. De hadde en prøve i bruk i butikken så mulig du kan høre den der:) Har du bred vinduskarm? Jeg har bare smale, og skulle så inderlig gjerne hatt en god, kraftig vifte! Jo, jeg har brede karmer, men en vanlig bordvifte tok mer i dybden enn denne.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. juli 2014 #9 Skrevet 11. juli 2014 Vi har en jævlig svær en som står på et ben. Den sto på i gangen inatt, på full guffe inn soveromsdøra..
Bustetroll Skrevet 11. juli 2014 #10 Skrevet 11. juli 2014 (endret) Haha, da jeg leste overskriften trodde jeg dette var en tråd som handlet om de vakre 4'beinte. Men neia, vindmaskin liksom Endret 11. juli 2014 av Bustetroll
prekæs Skrevet 11. juli 2014 Forfatter #11 Skrevet 11. juli 2014 Haha, da jeg leste overskriften trodde jeg dette var en tråd som handlet om de vakre 4'beinte. Men neia, vindmaskin liksom Det kunne det fort ha blitt. Min datter skaffet seg katt i fjor og tror du ikke den fikk kattunger da:) Har vært å sjekket vidundrene i dag og herregud hvor vakre de er. 4 uker, knallblå øyne, for ikke å snakke om hvor rørende det var å se pusemor kose med ungene sine:) Jeg tåler ikke katter, dessverre men hadde trengt en til å passe på huset her, murre litt rundt og jakte på sommerfugler.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 11. juli 2014 #12 Skrevet 11. juli 2014 Mye kjekt på "gubbdagisen" Clas! Har to stående vindmaskiner som bråker akkurat så lite/mye at øreproppene om natten tar det bort helt. Har du noen gang forsøkt å prate inn i vifta på laveste hastighet litt høyt? Med munnen helt nærme? Det har vi gjort i kveld. Moro for små og kanskje moro for store også. Mye greierman driver med som man aldri hadde funnet ut av uten barn gitt.
prekæs Skrevet 11. juli 2014 Forfatter #13 Skrevet 11. juli 2014 Mye kjekt på "gubbdagisen" Clas! Har to stående vindmaskiner som bråker akkurat så lite/mye at øreproppene om natten tar det bort helt. Har du noen gang forsøkt å prate inn i vifta på laveste hastighet litt høyt? Med munnen helt nærme? Det har vi gjort i kveld. Moro for små og kanskje moro for store også. Mye greierman driver med som man aldri hadde funnet ut av uten barn gitt. Det har jeg ikke prøvd, men skal prøve senere. Det jeg har prøvd derimot er å tørke kroppen foran etter en dusj pga overoppheting. Og uten at jeg skal nevne det nærmere var det svært behagelig å tørke enkelte steder hvor solen aldri skinner med den.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 11. juli 2014 #14 Skrevet 11. juli 2014 Kan man få hållywooood effekt med hår og sånt med denne maskinen? For da kan til og med jeg kanskje se fin ut på bilder. For jeg regner med det er vindmaskinen som gjør alt? Og eventuelt litt retusjering etterpå? For de er vel ikke sånn fra naturen av? Hvis så er det muligens grunn nok til å gå i en liten rugg
prekæs Skrevet 12. juli 2014 Forfatter #15 Skrevet 12. juli 2014 Kan man få hållywooood effekt med hår og sånt med denne maskinen? For da kan til og med jeg kanskje se fin ut på bilder. For jeg regner med det er vindmaskinen som gjør alt? Og eventuelt litt retusjering etterpå? For de er vel ikke sånn fra naturen av? Hvis så er det muligens grunn nok til å gå i en liten rugg Det har jeg ikke sett etter. Men etter å ha gått igjennom feriebildene og irritert meg over sinnarynka på alle bilde, skal den prøves ved neste fotografering:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå