Gå til innhold

Jeg er så sint nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min exmann vil besøke mine foreldre med vår felles datter. De bor på andre siden av landet. Er så lenge siden han har sett de sier han og de hadde ett godt forhold. Men jeg vil ikke at han skal ha noe med min slekt å gjøre. Det er MIN familie. Det som og er irriterende er at vår datter og mine foreldre gleder seg veldig.ååååå er så sint. Det er å tråkke over min grense. Jeg ville aldri besøkt hans familie

Anonymous poster hash: ef8e7...615

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår at du er sint. Dette burde de spurt deg om. Dersom det ikke er greit for deg synes jeg det blir unaturlig. Forstår de deg ikke?

Skrevet

Sa det til min mor og hun syntes jeg var urimelig og barnslig . Sa og til min ex at jeg ikke likte det.

Anonymous poster hash: ef8e7...615

Skrevet

Nå vet vi jo ikke grunnen til at han er en eksmann, men jeg ser ærlig talt ikke problemet med at han har god kontakt med og fremdeles er glad i din familie. Det må da være godt for din datter å oppleve at familien ikke ødelegges helt? Jeg er oppriktig glad i mine svigerforeldre, og ville blitt trist om jeg aldri mer skulle få ta vår datter med til dem om et brudd skulle bli faktum.

Skrevet

Foreldrene dine kan vel selv bestemme hvem de vil ha besøk av

Anonymous poster hash: 3c4a8...5a4

Skrevet

Helt enig med mor 2012! 

og din mor hi, synes du er smålig og barnslig.. 

Gjest Angelstath
Skrevet

Enkelt svar: Gå på familievern kontoret. De kan faktisk hjelpe derenå sette ned slike regler skriftlig som han må overholde for å beholde besøksrett.

Hadde samme problem med min eks mann. Han ville sååå gjerne ha en fot i mitt liv på en eller annen måte (voldlig psykopat).

Nå har han ikke rett til å dra hjem til min fam uten min tillatelse.

Men min familie syns hans innblanding var ubehagelig!

Skrevet

Jeg kunne funnet på å gjøre som din eks. Jeg har vel strengt tatt gjort det mange ganger også, men da kun kaffebesøk altså. Min eks-svigerforeldre er jo fortsatt besteforeldre til mitt barn, og jeg sender bilder, ringer/sms om ting som skjer, stikker innom om vi er i nærheten, spør om barnevakt etc. Jeg er veldig glad for at jeg har så god kontakt med de enda. 

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

At du ikke liker det, er ditt problem.  Dine foreldre har all rett til å selv bestemme hvem de vil omgås.  Det er du som er skilt fra ditt barns far, ikke dem.  Du har lov til å ikke like det, men det er noe du må jobbe med.  Min bror kunne bare prøve å nekte meg å besøke / ha besøk av hans eks-kone med eller uten unger.  Det er det meg som bestemmer, ikke han.

Skrevet

Her bor mine ex svigerforeldre en 4 timers flytur unna, og vi besøker de ca 2 ganger i året. Og hadde ikke vi gjort det, så hadde aldri barna fått se besteforeldrene sine, og de elsker og forguder de. Jeg gjør jo det jeg kan for at de skal ha et godt forhold. At far til barna ikke tar de med, skal jo ikke gå utover de.

Men her er far og nye kona sur på meg for at jeg gjør det.

Anonymous poster hash: 3c25e...7a5
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Dette er ikke noe å være sint for. Du bør mye heller være glad for at han ønsker å opprettholde et godt forhold til familien din. Det er viktig nå, og det er viktig når barnet ditt blir større.

Skrevet

Du har en eks som vil at deres felles barn skal besøke sine besteforeldre i sommer?

HVA SÅ OM DET ER DINE FORELDRE?

Ville blitt overlykkelig hvis min eks tok så hensyn til sitt barn og kunne ha et godt forhold til mine foreldre.

Vinn vinn situasjon. Hvordan klarer du å gjøre det negativt?

Anonymous poster hash: 4849a...688

Skrevet

Du får sjekke om han har flere grunner til at han vil besøke dine foreldre.

Jeg sluttet å ha kontakt med mine foreldre da de hadde kontakt med min eks. Han besøkte dem kun for å få vite alt hva jeg foretok meg, og det fant foreldrene mine ut da han sluttet å komme på besøk når jeg hadde kuttet kontakten med dem.

Anonymous poster hash: f6963...fc6

Skrevet

Dette fatter jeg ikke at du er sint for. Synes det er kjempebra for datteren din å ha en pappa som besøker besteforeldrene sammen med henne. Fantastisk for din datter. Klarer du ikke fokusere på det positive her, virker på meg som du lar dine egne barnslige og egoistiske følelser ta overhånd her.

Ta deg sammen!

Og dette sier jeg faktisk i beste mening til deg.

Hva med å la de gjøre akkurat det de vil i ferien, så kan du rette fokuset ditt en litt annen vei nå som de er bortreist. Kos deg for deg selv med "barnefri", ikke "knurr" på avstand.

Anonymous poster hash: 737d1...331
Skrevet

Haha. Min eks bruker mamma som fast barnevakt, privatsjåfør, avlastning, og ikke minst tilsyn under samvær for sin datter fra tidligere (tilsyn mens jenta har samvær med sin mor, altså). Til uka skal de tre på en ukestur til motsatt side av landet sammen, på bekostning av ferien han skal ha med vår felles datter, i forbindelse med samvær for eldstejenta hans.

Mamma gjør det fordi hun tror det irriterer meg (hun er ikke helt god), og eksen gjør det fordi han er en latsabb som synes det er lettvint å takke og bukke. Jeg lar dem bare holde på, og ser fram til den dagen en av dem får nok av det fantastiske samarbeidet.

Du har min fulle sympati HI, men noen ganger er det like greit å bare se en annen vei og heve seg over det.

Anonymous poster hash: 553f0...409
Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg har et kjempegodt forhold til mine eks-svigerforeldre og har tatt meg den frihet å pleie kontakt med dem etter skilsmissen også. Deres sønn har da null han skulle ha sagt over hvem de treffer, og han er ellers også glad for at vi alle ønsker et godt forhold mellom barnebarn og besteforeldre.

HI, hvis du ikke har en eks som er kontrollerende psykopat og som misbruker dine foreldre for å ramme deg, så må du slutte å være irritert. Se deg fra barnets side. Jo flere gode relasjoner, jo bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...