Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Så akkurat at en venninne av en venninne hadde postet dette på Facebook-statusen sin: "Det menneske som brakte meg til verden kan du faen meg få for en 5er" Dette etterfulgt av masse emoticons med pistoler, bomber, piller og blodig sprøyte. Jeg ble skikkelig sjokka! Hva er det folk tenker med egentlig??? Anonymous poster hash: bc070...a36
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Hjernen. Anonymous poster hash: 50b27...dc1
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Sykt og skummelt Anonymous poster hash: c5b56...390
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 Sykt og skummelt Anonymous poster hash: c5b56...390 Jeg ble helt kvalm. Tenk å skrive noe sånt? Anonymous poster hash: bc070...a36
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 Sykt og skummelt Anonymous poster hash: c5b56...390 Jeg ble helt kvalm. Tenk å skrive noe sånt? Anonymous poster hash: bc070...a36 Hun er vel deprimert da? Anonymous poster hash: 50b27...dc1
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #6 Skrevet 10. juli 2014 Det er faren med face, skriver ting når man er opprørt og ei seg/sint.. Har mest oppegående venner på fjesboka. Det verste jeg har lest er klaging på mannen, men det hører ikke hjemme der det heller. Anonymous poster hash: feedb...ea2
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #7 Skrevet 10. juli 2014 Sykt og skummelt Anonymous poster hash: c5b56...390 Jeg ble helt kvalm. Tenk å skrive noe sånt? Anonymous poster hash: bc070...a36 Hun er vel deprimert da? Anonymous poster hash: 50b27...dc1 Wow. Man skriver ikke slik selv om man er aldri så deprimert... Anonymous poster hash: e928f...b39
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #8 Skrevet 10. juli 2014 Det er faren med face, skriver ting når man er opprørt og ei seg/sint.. Har mest oppegående venner på fjesboka. Det verste jeg har lest er klaging på mannen, men det hører ikke hjemme der det heller. Anonymous poster hash: feedb...ea2 Jeg har ALDRI sett ondskapsfulle statuser hos noen av mine 240 venner... Anonymous poster hash: e928f...b39
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #9 Skrevet 10. juli 2014 Dessverre er det somme som ikkje heilt har forstått korleis ein skal bruke, og korleis ein ikkje skal bruke sosiale medium. Anonymous poster hash: 53ccf...a2e
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #10 Skrevet 10. juli 2014 Det er faren med face, skriver ting når man er opprørt og ei seg/sint.. Har mest oppegående venner på fjesboka. Det verste jeg har lest er klaging på mannen, men det hører ikke hjemme der det heller. Anonymous poster hash: feedb...ea2 Jeg har ALDRI sett ondskapsfulle statuser hos noen av mine 240 venner... Anonymous poster hash: e928f...b39 Nei det har ikke jeg heller. Men jeg har lest om ei som var svært misfornøyd med mannen og ei annen som var deprimert over å være singel- slike statuser er lett å lire av seg når følelsene er sterke, men det hører ikke hjemme på face. Anonymous poster hash: feedb...ea2
Fullrulle86 Skrevet 10. juli 2014 #11 Skrevet 10. juli 2014 Det er nok en historie bak! Hvorfor er det slik at en skal respektere foreldrene sine uansett? Kanskje mora er en skikkelig drittsekk som bare lager kvalme eller som har gitt barna en oppvekst med rus og utrygghet? Greit nok, facebook er kanskje ikke stedet å utløse sin vrede, men henne om det! Jeg personlig blir mer kvalm av rosenrøde status oppdateringer og idylliske bilder når sannheten er en helt annen! Hun venninna di er hvertfall ekte!
Fullrulle86 Skrevet 10. juli 2014 #12 Skrevet 10. juli 2014 Det er faren med face, skriver ting når man er opprørt og ei seg/sint..Har mest oppegående venner på fjesboka. Det verste jeg har lest er klaging på mannen, men det hører ikke hjemme der det heller.Anonymous poster hash: feedb...ea2 Jeg har ALDRI sett ondskapsfulle statuser hos noen av mine 240 venner...Anonymous poster hash: e928f...b39 Nei det har ikke jeg heller.Men jeg har lest om ei som var svært misfornøyd med mannen og ei annen som var deprimert over å være singel- slike statuser er lett å lire av seg når følelsene er sterke, men det hører ikke hjemme på face. Anonymous poster hash: feedb...ea2 Å hva hører hjemme på face da? Smilende barn og romantiske ektemenn?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #13 Skrevet 10. juli 2014 Dessverre er det somme som ikkje heilt har forstått korleis ein skal bruke, og korleis ein ikkje skal bruke sosiale medium. Anonymous poster hash: 53ccf...a2e Jepp.... En FB-venn av meg forandret status til single, og la ut i det vide og det brede om dama som hadde vært utro med eksen sin, og hvor forferdelig hun var osv osv osv...... Like etterpå ble han sammen med henne igjen. Anonymous poster hash: 74a61...f7e
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #14 Skrevet 10. juli 2014 Det er faren med face, skriver ting når man er opprørt og ei seg/sint..Har mest oppegående venner på fjesboka. Det verste jeg har lest er klaging på mannen, men det hører ikke hjemme der det heller.Anonymous poster hash: feedb...ea2 Jeg har ALDRI sett ondskapsfulle statuser hos noen av mine 240 venner...Anonymous poster hash: e928f...b39 Nei det har ikke jeg heller.Men jeg har lest om ei som var svært misfornøyd med mannen og ei annen som var deprimert over å være singel- slike statuser er lett å lire av seg når følelsene er sterke, men det hører ikke hjemme på face. Anonymous poster hash: feedb...ea2 Å hva hører hjemme på face da? Smilende barn og romantiske ektemenn? Jeg personlig deler ikke mye på fjesboka. Men jeg mener at det ikke hører hjemme å være privat når det kommer til forhold, ekser osv. Har en venninne på face som er ca 50 år. Hun var først i et forhold(facestatus) så var hun singel, så i et forhold og så singel igjen. I løpet av en dag eller to. Da må jeg flire litt, er det virkelig nødvendig å dele dette? Anonymous poster hash: feedb...ea2
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #15 Skrevet 10. juli 2014 Det er nok en historie bak! Hvorfor er det slik at en skal respektere foreldrene sine uansett? Kanskje mora er en skikkelig drittsekk som bare lager kvalme eller som har gitt barna en oppvekst med rus og utrygghet? Greit nok, facebook er kanskje ikke stedet å utløse sin vrede, men henne om det! Jeg personlig blir mer kvalm av rosenrøde status oppdateringer og idylliske bilder når sannheten er en helt annen! Hun venninna di er hvertfall ekte! Ekte? Det er jo bare én side av saken. Anonymous poster hash: 9e896...8fc
prekæs Skrevet 10. juli 2014 #16 Skrevet 10. juli 2014 Det er nok en historie bak! Hvorfor er det slik at en skal respektere foreldrene sine uansett? Kanskje mora er en skikkelig drittsekk som bare lager kvalme eller som har gitt barna en oppvekst med rus og utrygghet? Greit nok, facebook er kanskje ikke stedet å utløse sin vrede, men henne om det! Jeg personlig blir mer kvalm av rosenrøde status oppdateringer og idylliske bilder når sannheten er en helt annen! Hun venninna di er hvertfall ekte! Alt det der kan selvfølgelig stemme, men å komme med slike oppdateringer ødelegger bare for henne selv. Man trenger ikke dele alt med alle og takke meg til rosenrøde oppdateringer. Jeg vil ikke blandes inn i andres samlivspoblemer, navfrustrasjon og annen elendighet via facebook.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #17 Skrevet 10. juli 2014 Face skal kun brukes til å fronte lykken😝 Alt er jo happy på face❤️ Alt med måtehold.jeg oppdaterer sjelden på facebook. Men jeg irriterer meg like mye over de som legger ut "dagens løpetur"," fint start på dagen, løpeøkt"," å løpe gjør dagen bedre" osv. hver dag. Jeg skjønner ikke på meg de jeg. Ikke de som HI nevner heller. Og de som henger ut barn/ mann osv😳 Anonymous poster hash: 95945...d19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå