Gå til innhold

Tights og tunika.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååååå. Evighetens mas om tights og tunika.

JEG DIGGER TIGHTS. Ikke nødvendigvis med tunika, men tunika funker også.



Anonymous poster hash: 0da01...2f8
Videoannonse
Annonse
Gjest thricane
Skrevet

Har ikke fått med meg den store diskusjonen rundt dette, men det er jo et lite flatterende plagg da, de som kutter rett under kneet.

Skrevet

Har ikke fått med meg den store diskusjonen rundt dette, men det er jo et lite flatterende plagg da, de som kutter rett under kneet.

Lite flatterende? På meg ser det mye bedre ut enn f.eks kort shorts. Da snakker vi lite flatterende.

Folk er forskjellig. Noen kler shorts, noen kler tights.

 

Anonymous poster hash: 1a34a...25d

Gjest thricane
Skrevet

 

Har ikke fått med meg den store diskusjonen rundt dette, men det er jo et lite flatterende plagg da, de som kutter rett under kneet.

Lite flatterende? På meg ser det mye bedre ut enn f.eks kort shorts. Da snakker vi lite flatterende.

Folk er forskjellig. Noen kler shorts, noen kler tights.

 

Anonymous poster hash: 1a34a...25d

Har fremdeles ikke sett noen som kler en tights som kutter under kneet. Bena blir jo merkelig korte sammenlignet med resten av kroppen.
Skrevet

 

 

Har ikke fått med meg den store diskusjonen rundt dette, men det er jo et lite flatterende plagg da, de som kutter rett under kneet.

Lite flatterende? På meg ser det mye bedre ut enn f.eks kort shorts. Da snakker vi lite flatterende.

Folk er forskjellig. Noen kler shorts, noen kler tights.

 

Anonymous poster hash: 1a34a...25d

Har fremdeles ikke sett noen som kler en tights som kutter under kneet. Bena blir jo merkelig korte sammenlignet med resten av kroppen.

Er der så nøye at beina ser lange ut, da?

Gjest thricane
Skrevet

 

 

 

Har ikke fått med meg den store diskusjonen rundt dette, men det er jo et lite flatterende plagg da, de som kutter rett under kneet.

Lite flatterende? På meg ser det mye bedre ut enn f.eks kort shorts. Da snakker vi lite flatterende.

Folk er forskjellig. Noen kler shorts, noen kler tights.

 

Anonymous poster hash: 1a34a...25d

Har fremdeles ikke sett noen som kler en tights som kutter under kneet. Bena blir jo merkelig korte sammenlignet med resten av kroppen.
Er der så nøye at beina ser lange ut, da?
Folk må jo kle seg som de vil, men det er hva jeg kaller lite flatterende, uansett kroppsfasong.
Skrevet (endret)

Takke meg til for tights og tunika nå som jeg er høygravid. Fantastisk på alle måter, kunne vel ikke funnet noe mer behagelig!

For øvrig synes jeg det er mer merkelig med de som har korte tights under ola shortsen f.eks.

 

Endret av mamma_til_verdens_beste
Skrevet

Takke meg til for tights og tunika nå som jeg er høygravid. Fantastisk på alle måter, kunne vel ikke funnet noe mer behagelig!

 

For øvrig synes jeg det er mer merkelig med de som har korte tights under ola shortsen f.eks.

 

 

Er veldig betryggende med en kort tights under så slipper man å frykte at rompeballene faller ut.

Skrevet

Det får bare være stygt, men jeg bærer min thights og tunika med stolthet🙊🙊

Tviler ikke på at du går med tights

 

Anonymous poster hash: 7d7a8...334

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...