Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #26 Skrevet 11. juli 2014 Ååååå. Evighetens mas om tights og tunika. JEG DIGGER TIGHTS. Ikke nødvendigvis med tunika, men tunika funker også. Anonymous poster hash: 0da01...2f8
Gjest thricane Skrevet 11. juli 2014 #27 Skrevet 11. juli 2014 Har ikke fått med meg den store diskusjonen rundt dette, men det er jo et lite flatterende plagg da, de som kutter rett under kneet.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #28 Skrevet 11. juli 2014 Har ikke fått med meg den store diskusjonen rundt dette, men det er jo et lite flatterende plagg da, de som kutter rett under kneet. Lite flatterende? På meg ser det mye bedre ut enn f.eks kort shorts. Da snakker vi lite flatterende. Folk er forskjellig. Noen kler shorts, noen kler tights. Anonymous poster hash: 1a34a...25d
Gjest thricane Skrevet 11. juli 2014 #29 Skrevet 11. juli 2014 Har ikke fått med meg den store diskusjonen rundt dette, men det er jo et lite flatterende plagg da, de som kutter rett under kneet.Lite flatterende? På meg ser det mye bedre ut enn f.eks kort shorts. Da snakker vi lite flatterende. Folk er forskjellig. Noen kler shorts, noen kler tights. Anonymous poster hash: 1a34a...25d Har fremdeles ikke sett noen som kler en tights som kutter under kneet. Bena blir jo merkelig korte sammenlignet med resten av kroppen.
aanonym Skrevet 11. juli 2014 #30 Skrevet 11. juli 2014 Har ikke fått med meg den store diskusjonen rundt dette, men det er jo et lite flatterende plagg da, de som kutter rett under kneet.Lite flatterende? På meg ser det mye bedre ut enn f.eks kort shorts. Da snakker vi lite flatterende. Folk er forskjellig. Noen kler shorts, noen kler tights. Anonymous poster hash: 1a34a...25d Har fremdeles ikke sett noen som kler en tights som kutter under kneet. Bena blir jo merkelig korte sammenlignet med resten av kroppen. Er der så nøye at beina ser lange ut, da?
Gjest thricane Skrevet 11. juli 2014 #31 Skrevet 11. juli 2014 Har ikke fått med meg den store diskusjonen rundt dette, men det er jo et lite flatterende plagg da, de som kutter rett under kneet.Lite flatterende? På meg ser det mye bedre ut enn f.eks kort shorts. Da snakker vi lite flatterende. Folk er forskjellig. Noen kler shorts, noen kler tights. Anonymous poster hash: 1a34a...25d Har fremdeles ikke sett noen som kler en tights som kutter under kneet. Bena blir jo merkelig korte sammenlignet med resten av kroppen.Er der så nøye at beina ser lange ut, da?Folk må jo kle seg som de vil, men det er hva jeg kaller lite flatterende, uansett kroppsfasong.
mamma_til_verdens_beste Skrevet 11. juli 2014 #32 Skrevet 11. juli 2014 (endret) Takke meg til for tights og tunika nå som jeg er høygravid. Fantastisk på alle måter, kunne vel ikke funnet noe mer behagelig!For øvrig synes jeg det er mer merkelig med de som har korte tights under ola shortsen f.eks. Endret 11. juli 2014 av mamma_til_verdens_beste
Elsker livet Skrevet 11. juli 2014 Forfatter #33 Skrevet 11. juli 2014 Takke meg til for tights og tunika nå som jeg er høygravid. Fantastisk på alle måter, kunne vel ikke funnet noe mer behagelig! For øvrig synes jeg det er mer merkelig med de som har korte tights under ola shortsen f.eks. Er veldig betryggende med en kort tights under så slipper man å frykte at rompeballene faller ut.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #34 Skrevet 11. juli 2014 Det får bare være stygt, men jeg bærer min thights og tunika med stolthet🙊🙊 Tviler ikke på at du går med tights Anonymous poster hash: 7d7a8...334
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå