Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #26 Skrevet 11. juli 2014 Liker det ikke. Det havner i samme kategori som Kevin og Ronny for min del. Liker ikke Alexander heller, ligger ikke helt i samme bås som de over, men ikke veldig langt unna. Anonymous poster hash: 6758a...1d3 Haha, kjenner til et brødrepar som heter Kevin og Alexander, og de er ganske så ufordragelige, faktisk. Anonymous poster hash: ff923...4f3
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #27 Skrevet 11. juli 2014 Alexander er et fint navn. Jeg liker ikke Liam. Har tre stykker på facebook med babyer, og alle heter jo Liam... Så oppbrukt. Anonymous poster hash: d154d...3bb
Gjest Kira Skrevet 11. juli 2014 #28 Skrevet 11. juli 2014 Spam er fjernet fra tråden. Kira Brukermoderator
Gjest beef sister Skrevet 11. juli 2014 #29 Skrevet 11. juli 2014 Alexander er helt ok. Liam er horribelt.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #30 Skrevet 11. juli 2014 Alexander er fint men Liam er grusomt. Særlig hvis barnet ikke har noen tilknytning til engelsktalende land! Anonymous poster hash: ff6c5...c1f
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #31 Skrevet 11. juli 2014 Vårt eldste barn heter Liam :-) elsker navnet! <3 vi er verken NAVere eller fra Østfold.. Og navnet er ikke engelsk, men irsk og kommer fra navnet William :-) Anonymous poster hash: c9da0...874
Blondzilla Skrevet 11. juli 2014 #32 Skrevet 11. juli 2014 Jeg synes egentlig at det er et fint navn, men navn som adopteres fra bla Storbritannia og ikke har noen historie i Norge har en tendens til å bli belastede navn her over tid. For eksempel Kevin, Ronny, Kent, Roger, Kenneth, Tony og Johnny. Liam er jeg redd kan komme til å havne inn i denne sjangeren. Ganske rart egentlig, Kent og Tony for eksempel er jo overklassenavn i England.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #33 Skrevet 11. juli 2014 Liam er veldig engelsk, passer dårlig på en helnorsk gutt. Aleksander må skrives med ks, og er et greit navn, også i Norge, men veldig langt og bør stå alene. Hva er galt med f.eks. Lars Arne, Lars Andreas, Laurits, Lavrans, Anders, osv? Anonymous poster hash: a1480...beb Kanskje HI har røtter i utlandet og ønsker et navn som fungerer her og der? Forøvrig, de forslagene du kom med var da håpløse. Er du ca 80 år? Anonymous poster hash: 65ae6...90c Helt enig, er du 80 år? Likte ikke noen av disse navnene. Lars arne passer mye mindre sammen enn Liam Alexander. Anonymous poster hash: 7cc96...3c5
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #34 Skrevet 11. juli 2014 Pøbelungenavn. Og navnet tilsier at du bor i Østfold og er rundt 20-23 år. Anonymous poster hash: 99353...cd8 Feil, feil og feil HI Anonymous poster hash: 7cc96...3c5
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #35 Skrevet 11. juli 2014 Enig i dette fra en annen tråd: jeg synes det er litt sært at dere setter merkelapp på både foreldre (lav utdanning, dumme, ung alenemor, råner - disse har jeg sett her og i andre tråder) og barnet (bygg flere fengsler!) uten å vite noe om oss. Men jeg har også i disse trådene lagt merke til at de som liker "gode norske og norrønne" navn, må kritisere både navnevalg og personer, mens de som liker utenlanske poppisnavn sjelden gjør det. Så jeg vet ikke hvem som er dummest jeg.* HI Anonymous poster hash: 7cc96...3c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå