Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Ny sats ifølge nav.no er på 16538 kr pr mnd, på mine utbetalinger står det jeg vil få ca 14700 kr. noen som vil undersøke hvilket beløp de har på kommende utbetaling? Og evnt gjelder den nye satsen for nye søkere? Jeg har full OS. takk Anonymous poster hash: 7546d...eb6
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Hei. Er du ny bruker eller gammel bruker? For gammel bruker er det 2 ganger grunnbeløpet. Så før endringen var full os 14208 i mnd. Nå er den 14728 kr i mnd. For nye brukere(De som mottar første stønad i mai og har søkt etter 1.april 2014) er det 2,25 ganger grunnbeløpet. Og det er 16538 kr i mnd. Men nye mottakere må skatte mer enn gamle brukere. Begge vil sitte igjen med nesten lik sum grunnet skattingen. Anonymous poster hash: 44946...b0a
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Jeg får ikke postet bilde å vist deg, så er litt vanskelig å forklare. Men denne mnd vil jeg motta 14192 krJeg får 14728 i brutto(tidligere mnder har jeg hatt 14208), jeg skatter 10 prosent og vil da få 13256 kr i mnd. Men pga. etterbetalingene fra mai og juni vil jeg få 936 kroner i tillegg denne mnd :-) Anonymous poster hash: 44946...b0a
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 Takk for svar. Jeg er gammel bruker, så da forklarer det beløpet på 14728 kr, får etterbetalt 500 kr * 3(?)mnd jeg også, så da stemmer det:) Anonymous poster hash: 7546d...eb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå