Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Hos de fleste som treffer menn med barn fra fra før bor de vanligvis mest hos moren. Men ikke alle tilfelle heldigvis. Har du blitt mor til dine stebarn? Enten at barna er kun hos dere, eller at mor er ute av bilde på en eller annen måte. Jeg er bare nysgjerrig:) Anonymous poster hash: 0d4c0...646
sug lut Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Og hvordan tenkte du at det skulle gå til, egentlig? I beste fall fyller man en rolle tilfredsstillende, men man blir jo aldri mor. Derimot kan man bli en veldig god og viktig person i barnets liv.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Jeg har ikke det, men en venninne av meg er mor til stedatteren. Biomor til jenta flyttet da hun var bare 1 år og hun har svært sjelden samvær. Stedatteren sier mamma til min venninne og venninna mi kaller henne datter. Anonymous poster hash: 42871...031
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 Og hvordan tenkte du at det skulle gå til, egentlig? I beste fall fyller man en rolle tilfredsstillende, men man blir jo aldri mor. Derimot kan man bli en veldig god og viktig person i barnets liv. Man kan fint bli juridisk mor dersom man adopterer barnet Anonymous poster hash: 42871...031
sug lut Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 Og hvordan tenkte du at det skulle gå til, egentlig? I beste fall fyller man en rolle tilfredsstillende, men man blir jo aldri mor. Derimot kan man bli en veldig god og viktig person i barnets liv. Man kan fint bli juridisk mor dersom man adopterer barnet Anonymous poster hash: 42871...031 Det er et særtilfelle, hvilket du jo viser selv ved å måtte spesifisere at det er snakk om juridisk mor.
Gjest Antarctica Skrevet 10. juli 2014 #6 Skrevet 10. juli 2014 Min kusine kaller stemor for mor. Hennes biologiske mor døde da hun var lita. Selv får jeg en stadig viktigere posisjon hos min manns (voksne!) datter. Ikke fordi jeg er så fantastisk eller noe, men fordi hennes kjødelige mor er psykisk syk. Til en viss grad har hun gjort datteren syk også. Siden jenta nå er i ferd med å frigjøre seg fra mors jerngrep (og til og med har skiftet navn) blir vi andre i familien mer viktige. Både hennes svigermor og vi (faren og jeg.) Men mor blir jeg neppe!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #7 Skrevet 10. juli 2014 Min stemor er like mye min mor som min ekte mamma. Jeg likestiller de i alt. Hun har vært i mitt liv siden jeg var 8 år. Noen humper på veien, men hun har stilt opp for meg og alltid behandlet meg som sin egen datter, spes nå når jeg er voksen er båndet sterkere. Når hun forteller om meg sier hun at jeg er datteren hennes. Når jeg forteller om henne sier jeg mammaen min. Litt forvirrende for andre iom at min ekte mamma også er fullt tilstede i livet mitt. Mine barn kaller min stemor (et ord jeg ikke liker) for mormor. Min stemor er absolutt en mamma for meg, og jeg håper min eks sin nye kjæreste etterhvert også for et like godt forhold til mine barn Anonymous poster hash: 7a3c5...698
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå