Mrs Smutt & Smilende Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Dette lover godt! Høy på feriehormoner våkner jeg kl 05 hvor første unge står med nesetippen inntil min kl 05.45 og hvisker: "Jeg er sulten". Opp og hoppe. Når jeg først er oppe så hvorfor ikke dra til legen for å få fjernet sting etter andre gangs vevsfjerning av den hersens drittføflekken som ikke var god? To leger og en sykepleier med hodelykt greier, ved hjelp av meg og en skalpell, å få gravd ut resten av den blå plastikktråden som hadde grodd seg helt fast. Ja, AU! Vel hjemme igjen med seks kurver jordbær som henholdsvis røres og blendes med sukker til litt juli i jula, er huset fullt av smågutter som har kommet på besøk til seksåringen. O´hoi, liv og røre. Har pakket ferdig til ferieturavgang på lørdag. Tilogmed funnet: Krabbesnøre Drage Fiskestank Hov Middag og kilovis med melon avrundes med bading i bassenget i hagen. Nå vasker mannen badene og jeg sitter her med espressoen og tenker at jeg virkelig ikke har det så aller verst.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #2 Skrevet 10. juli 2014 Fiskestank, faktisk. Ha!
sug lut Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Så deilig å være i støtet med ferie - selv om ikke alt på lista di var like fristende Jeg sitter igjen her ogå lurer på en eneste ting: hvor fant du fiskestanken?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2014 Jepp! Hehe... "Åh, der kommer de som alltid har med seg fiskestank på ferie. Skulle ønske de tok med fiskestanga i stedet".
LillaGorilla♥♥ Skrevet 10. juli 2014 #6 Skrevet 10. juli 2014 Hehe, fiskestank var ikke så mye å trakte etter, nei. Men ellers høres det ut som en noenlunde grei dag.
Gjest Jigglewiggle Skrevet 10. juli 2014 #7 Skrevet 10. juli 2014 God ferie Og håper du slipper mer graving etter blå tråd fremover!
ms.Pond Skrevet 10. juli 2014 #8 Skrevet 10. juli 2014 Ohoi det var dagen sin God ferie! Godt å bli kvitt trådrester, men hørtes virkelig ut som AU! ja... Usj. Godt det er over! Nyt fridager og stranddager med krabbesnøre og fiskestank
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. juli 2014 #9 Skrevet 10. juli 2014 Jeg var selv og fjernet en utvekst på halsen/brystet idag og det har jeg grudd meg til i 1 side siden jeg revnet den litt av selv og måtte bbestille legetime. Bedøvelsen var vond og varte kanskje 10 sekund. Jeg har lagt stor deal om dette og var så kvalm at jeg nesten kastet opp. Bedøvelsen virket i 10 min. 1 min etter dette var det hele over og jeg ble hjemsendt med et lite plaster på såret.. Håper fiskelykken er bedre enn fiskestanken
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #10 Skrevet 10. juli 2014 Jeg var selv og fjernet en utvekst på halsen/brystet idag og det har jeg grudd meg til i 1 side siden jeg revnet den litt av selv og måtte bbestille legetime. Bedøvelsen var vond og varte kanskje 10 sekund. Jeg har lagt stor deal om dette og var så kvalm at jeg nesten kastet opp. Bedøvelsen virket i 10 min. 1 min etter dette var det hele over og jeg ble hjemsendt med et lite plaster på såret.. Håper fiskelykken er bedre enn fiskestanken Fint å få bort sånne uhumskheter!
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. juli 2014 #11 Skrevet 11. juli 2014 Jeg var selv og fjernet en utvekst på halsen/brystet idag og det har jeg grudd meg til i 1 side siden jeg revnet den litt av selv og måtte bbestille legetime. Bedøvelsen var vond og varte kanskje 10 sekund. Jeg har lagt stor deal om dette og var så kvalm at jeg nesten kastet opp. Bedøvelsen virket i 10 min. 1 min etter dette var det hele over og jeg ble hjemsendt med et lite plaster på såret.. Håper fiskelykken er bedre enn fiskestanken Fint å få bort sånne uhumskheter! Ja absolutt. Fastlegen jeg hadde når storesøster var født (for 9 år siden) lurte på om den var i veien. Den var forsåvidt det, men jeg sa nei for jeg våget ikke noe annet. Han sa også at det kom mest sannsynlig til å bli et mindre fint arr. Endte jo opp uten sting og regner med at det blir bra. Men må kjøpe sunblock stift og ta med til Kroatia så det ikke blir ihjelsvidd Har godt grunnlag og god farge på hele resten av kroppen så ellers kan det bli skummelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå