amandine Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Hav og sol, bad og salt. Tomatsaus til morgendagens pizza på kok, brød i ovnen. En unge sover, resten leser. Mannen fremdeles i byen og snart snart er solnedgangen min og bare min alene. Og et glass med vin på toppen, det kan ikke bli bedre! Ikke i dag iallefall!
sug lut Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Det er deg så inderlig vel unt. Nyt hvert øyeblikk.
amandine Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2014 Takk kjære deg. Har hatt en ubendig tilbakevendende trang i dag til å ringe folk jeg ikke kan ringe mer....så føler meg litt hudløs og trenger veldig en solnedgang. Og ro. Får gjester i morgen, da, så desto viktigere å nyte kvelden, fnis:-)
Gjest Jigglewiggle Skrevet 10. juli 2014 #6 Skrevet 10. juli 2014 En klem til deg med ønske om en fredelig og god kveld
amandine Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2014 PS: Har kjøpt nye utestoler og har vin, ække så nøye med ensomheten likevel, så stikk gjerne innom så kan vi krangle mens solen går ned. Vet jeg er litt utenfor allfarvei, men det er nå litt av sjarmen:-)
amandine Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #8 Skrevet 10. juli 2014 Og bare for å toppe det hele, brød akkurat ute av ovnen, spises glovarmt med lagret ost og et glass vin mens de eldste ungene spiller brettspill, fniser og skoggerler om hverandre. Lyckliga gatan A/SB-)
ms.Pond Skrevet 10. juli 2014 #9 Skrevet 10. juli 2014 Åh det høres ut som en fantastisk kveld. Nyt det med verdens beste samvittighet og kos deg med solnedgang, ro og nybakt brød <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå