Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Sønnen min på 7 mnd legger seg mellom 6-7 på kvelden, men etter det sover hanax 30 min før han våkner og begynner å grine. Da går jeg inn og gir han smokken så sovner han igjen, så kan det for eksempel gå 15 min før det samme skjer igjen. Når han har smokken må jeg ligge meg ned med han og da sovner han igjen. Dette holder på heeeele kvelden. Frem til ca 23, da sover han godt og sover i mange timer.. Dette har pågått ganske lenge nå så er ikke bare varmen sol gjør det. Kan han være redd for å være alene? Han leker jo alene på dagtid og koser seg. Kan det være noe som plager han? Anonymous poster hash: 0af98...a24
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Hvis du får sove godt fra 23 så vet du vel hva søvn er?!;-) Anonymous poster hash: 62cc6...a24
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Hvis du får sove godt fra 23 så vet du vel hva søvn er?!;-) Anonymous poster hash: 62cc6...a24 *pirkepirke* gå og gjør noe fornuftig :-) Anonymous poster hash: 0af98...a24
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 Kanskje du legger han for seint? Eller kanskje han bare er av typen som våkner ofte. Ikke alt kan forklares. Legg deg sammen med han og kos deg. Ikke hør på dem som måtte mene at du skal prøve skrikekurer. Anonymous poster hash: 6be7a...338
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå