Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Noen andre her som har prøvd det? Og hva var din opplevelse, hvordan var ditt tidligere liv, og tror du på det? Anonymous poster hash: 2b566...ab7
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Har ikke prøvd det, men har veldig lyst. Synes det er et spennende tema. Anonymous poster hash: ad566...3c5
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Jeg har nylig prøvd to ganger. Er veldig åpen til ting, men må innrømme at jeg ikke trodde særlig på akkurat dette. Var veldig skeptisk, men tenkte det kunne være spennende å bare prøve. Ikke betalte jeg noe for det heller, så da var det jo greit å prøve liksom. Jeg merket etter første gangen at dette gjorde noe bra for meg. Føler det blir for personlig å legge ut hva jeg opplevde, men kan bare si at jeg var helt uforberedt både på hva som skjedde og virkningen i etterkant. Jeg hadde helt konkret forbedring av et fysisk problem (med kjent medisinsk årsak) etter første gang. Tester tatt i etterkant bekrefter også at noe har skjedd i kroppen min. Jeg har hatt to ganger, og skal ta et par ganger til etter sommeren. Jeg kan ikke forklare hvordan det fungerer, men jeg er i hvert fall overbevist om at det kan være et nyttig redskap til å finne ut av ting - og at det i noen tilfeller også kan være behandlende. Det har det i hvert fall vært for meg. Jeg har med vilje ikke villet lese noe om det på nettet, og kommer ikke til å gjøre det før jeg er ferdig heller. Jeg valgte å stille med minst mulig "kunnskap". Jeg tror ikke noe jeg kunne lest ville forberedt meg på det jeg har opplevd til nå uansett. Hadde aldri trodd jeg skulle si dette - men jeg anbefaler det faktisk varmt! Anonymous poster hash: f792f...56a
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 Du bruker utrolig mange ord for å si omtrent i ingenting. Anonymous poster hash: eb79c...973
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå