Gå til innhold

Altså, hvordan griper jeg dette an med svigermor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå til neste helg skal jenta vår overnatte hos mine foreldre. Det har vært avtalt lenge da vi skal i selskap. Og svigermor har hele tiden sagt at hun ikke kan passe uansett. Greit det.

Så har hun plutselig funnet ut at hun kan jo likevel, men har mange ganger sagt at hun skal være hos mine foreldre. Her om dagen hun var på besøk, kunne jeg høre svigermor snakke til datteren min på snart 4år på stua. Jeg var ute, trodde nok svigermor.

Så sier hun: du kan vel sove hos meg når mamma og pappa skal på tur. Du trenger ikke sove med mormor og morfar. Vi kan dra i fjæra, spise is og så videre...

Syns d er leit n

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja dette syntes jeg er respektløst av din svigermor! Maken til oppførsel å gi barnebarnet disse forhåpningene!

Dere bør gi tydelig beskjed!

Anonymous poster hash: 90353...78f

Skrevet

Hadde jeg absolutt tatt opp og gitt henne beskjed er uaktuell oppførsel. En avtale er en avtale og å bruke datteren din slik å muligens få henne til å ikke ville til dine foreldre men heller svigermor fordi hun muter med ting er forkastelig. Dårlig å gjøre ovenfor datteren din og respektløs ovenfor dere. Hadde bedt henne passe seg om hun ønsker være barnevakt en annen gang. Psycho oppførsel på svigermor.

Skrevet

Fortell at du hørte det og selvfølgelig skal datteren sove hos dine foreldre! Om hun fornekter eller ikke ber om unnskyldning ja da hadde jeg ikke latt henne passe barnet på lang tid og ikke latt henne vært helt alene med barnet på lang tid når dere er der, hvem vet hva hun kanskje har sagt tidligere :(

Huff håper at svigermora mi ikke finner på noe sånt, hun er typen til det.

Anonymous poster hash: 04318...d97

Skrevet

Det er bare å si til svigermor at dere har avtalt med dine foreldre ettersom svigermor ikke kunne. Og det gjør dere ikke om på nå. Men, at hun kan jo komme å sove hos svigermor en annen helg.

Dårlig gjort av svigermor å gå gjennom jenta.

Skrevet

shit.. den var drøy... si det som det er

Skrevet

Men hvorfor MÅ svigermor passe henne akkurat den helgen? Hvorfor kan hun ikke tilby seg å passe henne en hvilken som helst annen dag, bare ikke akkurat den helgen???

Merkelig at hun ikke respekterer det dere sier... !!

Anonymous poster hash: ffe4a...688

Skrevet

Ikke bra. Mannen din burde ta dette opp med henne. Ikke OK k i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 3c64c...060

Skrevet

Ikke bra. Mannen din burde ta dette opp med henne. Ikke OK k i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 3c64c...060

Hvorfor skal mannen ta det med henne? Er ikke dette en voksen kvinne som fint kan ta dette selv?

Skrevet

Ikke bra. Mannen din burde ta dette opp med henne. Ikke OK k i det hele tatt.Anonymous poster hash: 3c64c...060

Hvorfor er detmannan som skal ta dette opp med henne? Var det ikke HI selv søm overhørte det svigermorne sa?

Anonymous poster hash: 816f3...5c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...