Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Når.. Smårillingen (?) vår på 13 mnd gråter etter å ha slått seg, hermer bestefaren sarkastisk etter gråtingen hennes. Vanlig oppførsel? Begynner å tvile på om han evner å føle empati? Anonymous poster hash: 628c9...462
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Min far er heller ikke helt god på sånne ting. Oppfordrer til at sønnen min skal slå han, når jeg iherdig prøver å få han til å slutte og slå. Sier jeg er altfor streng når jeg sier ifra som er direkte dumt. Som å lære barn og si at andre er dumme og tjukke å sånt. Han er rett og slett barnsligere enn ungen. Si til barnet ditt så bestefar hører det: er ikke bestefar noe flink til å trøste deg eller så dumt at bestefar er en ertekrok. Kanskje bestefar tar hintet. Anonymous poster hash: 02b29...73b
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Synes jeg var sært. Hadde tenkt mitt for å si det sånn. Er jo ikke helt normal voksen oppførsel. Anonymous poster hash: 7d5a0...654
Gjest Antarctica Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 Syns han høres ut som en kvalifisert idiot. Spør hvor han har vondt hen neste gang, dra fram plaster og snakk babyspråk til ham. Tenker han slutter etter et par ganger da!
LeTwinsA Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 : O Han hadde ikke jeg latt passe / vært alene med ungen .... for å si det sånn ... psyko
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #6 Skrevet 10. juli 2014 Morfar her gjør også det noen ganger.. hvis ungen sutrer litt eller gråter, så hermer han noen ganger. Jeg har blitt irritert og sagt at det ikke er greit. Han sier at han tuller jo bare.... Her snakker vi om en mann full av empati, godhet og også iq. Han er forresten fantastisk med barnet ellers Anonymous poster hash: e6a02...35b
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #7 Skrevet 10. juli 2014 Svigermor ler høyt peker og sier "haha se på han" når han gråter, han er heldigvis bare 9 mnd så han skjønner det ikke ennå. Vi har prøvd å si i fra en hun gir blaffen. Prøv å snakk med bestefaren, håper det hjelper! Anonymous poster hash: 31754...924
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #8 Skrevet 10. juli 2014 Det gjør min far til min sønn også. Veldig trist oppførsel av en voksen. Jeg har valgt å ignorere det, men blikket mitt sier nok mer enn ord. Må være noe fra "gamle dager" , og hvordan de selv ble oppdratt. Anonymous poster hash: 81b40...b80
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #9 Skrevet 10. juli 2014 Vet ikke helt om jeg skjønner hva dere mener, men hvis jeg forstår dere riktig er vel ikke det noe å reagere på? Jeg gjør det samme med datteren min. Hun kan sutre fordi hun ikke får viljen sin, da sutrer jeg tilbake, hun gir meg et morsk blikk, og så smiler hun. Veldig gøy Anonymous poster hash: b6689...6f4
☆☆☆ Skrevet 10. juli 2014 #10 Skrevet 10. juli 2014 Heilt klart idiotisk, akkurat idiotisk nok til å kunne vere eit gammalt oppdragelses-råd.
Superdolly Skrevet 10. juli 2014 #11 Skrevet 10. juli 2014 Vet ikke helt om jeg skjønner hva dere mener, men hvis jeg forstår dere riktig er vel ikke det noe å reagere på? Jeg gjør det samme med datteren min. Hun kan sutre fordi hun ikke får viljen sin, da sutrer jeg tilbake, hun gir meg et morsk blikk, og så smiler hun. Veldig gøy Anonymous poster hash: b6689...6f4 Litt forskjell på et barn som gråter fordi det har slått seg og et barn som sutrer for å få viljen sin, da. I His tilfellevar det snakk om voksne som hermer etter et barn som er ordentlig lei seg, og man skal være noe spesiell for å synes det er morsomt.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #12 Skrevet 11. juli 2014 enkelte barn griner for alt ting,så er hun slik skjønner jeg det, lille her kan dette og slå seg, og bare reise seg,det tåler mye. Anonymous poster hash: 164c5...5aa
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #13 Skrevet 11. juli 2014 Ser for meg at dette er ett barn som griner for alt og at bestefar da erter litt. Anonymous poster hash: e6618...dac
Gjest Antarctica Skrevet 11. juli 2014 #14 Skrevet 11. juli 2014 Man skal ta barns følelser på alvor. De skal ikke måtte forsvare hvor vondt de har eller hvorfor noe er trist! Kjenner jeg blir litt matt av visse svarende her, ungen er ett år! Skal hun liksom "skjerpe seg" fordi bestefar klarer å vise henne hvor toskete det er å gråte?
*Miss Marple* Skrevet 11. juli 2014 #15 Skrevet 11. juli 2014 Ser for meg at dette er ett barn som griner for alt og at bestefar da erter litt. Anonymous poster hash: e6618...dac Erte en ettåring? En ettåring som 'griner for alt'?? I alle dager, hvilke måte oppdrar du barna dine på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå