Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Vi har en hund med MYE pels, type polarpels. Vi har børstet og herjet men gud a meg det er varmt for han. Visst vi er ute lenger enn 10 minutter på dagen nå så graver han seg ned i sanden og blir liggende. Så her er det tre korte tisseturer på dagtid, så fjellet på kvelden. Inne bare eksisterer han, legger seg i gangen der det er kaldest. Så pass på dyra deres i varmen, sørg for de har skygge eller kalde steder, og ikke minst rikelig med vann! På natts er døra til balkongen åpen då da ligger han omtrent på dørstokken. På dagen er denne plassen for varm. Anonymous poster hash: 80197...fe0
monson Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Huff. ja! jeg har en smaojed (Polarhund) og han har det ikke supert nå stakkars. Har vært slapp og spist lite i det siste. Og vi har nå alle mann flyttet ned i kjelleren hvor det er kaldest og her har han det heldigvis mye bedre.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Jeg har hund som det passer seg å ha i Norge, jeg. Anonymous poster hash: 1624a...4cc
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 Vi har en liten welsh som også syntes det er i varmeste laget!kun kort tissetur på henne! Heldigvis har hun roen inne, ligger på plassen sin, men er ikke like kvikk som ellers det hjelper å spyle hundene når det er så varmt, eller bade de hvis man har tilgang på vann i nærheten! Anonymous poster hash: a9d08...a1b
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 Jeg har hund som det passer seg å ha i Norge, jeg. Anonymous poster hash: 1624a...4cc Og det er? For en teit kommentar å komme med! Både to-og firbente syntes denne varmen tar på! Anonymous poster hash: a9d08...a1b
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #6 Skrevet 10. juli 2014 Vi kan heller ikke gå turer midt på dagen så derfor svømmetrener vi med hunden hver dag det er for varmt. Får tisset på vei til og fra vannet Anonymous poster hash: 06dd2...4b6
PrinsesseHengepupp Skrevet 10. juli 2014 #7 Skrevet 10. juli 2014 Som jeg skrev i en annen tråd, jeg klarer jo å skjønne at det er best å holde seg inne, men bikjene sliter. De er jo vant til å være mye ute, nå begrenser det seg til korte tisseturer på baksiden av huset. Dagen tilbringes ufrivillig inne med air-condition på full jeip. Gleder meg til det blir forsvarlig å ta de med lengre enn til fjøsen.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #8 Skrevet 10. juli 2014 Her har naboen reist fra hunden i garden, men problemet er at det er så varmt at hunden lå bare å klaget. Vi ringte og lurte på om det var greit vi tok den hjem til oss. Nå har jeg en fornøyd gutt som er i kjelleren med en kosete og glad hund. Anonymous poster hash: 52f6f...afa
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #9 Skrevet 10. juli 2014 HI - lær det forskjellen på visst og hvis! To ulike ord med ulik betydning! Håper hunden din liker å bade, det gjør heldigvis min! Anonymous poster hash: 5bfd3...a71
Roheryn Skrevet 10. juli 2014 #10 Skrevet 10. juli 2014 Jeg har hund som det passer seg å ha i Norge, jeg. Anonymous poster hash: 1624a...4cc Du har polarhund du også da, regner jeg med? For det er vel helst sånn at her oppe i nord er de jamt over de eneste som ville overlevd uten menneskene året rundt Dessuten holder jeg en knapp på at uansett hvilken rase du har så vil den ha det litt kjipt når det er 30 grader i skyggen. Til HI: polarhunder har det kjipt på sånne dager, og vanligvis hater de jo å bade... men ta en våt klut og gni over ansikt og poter, det hjelper litt uten at de føler seg utsatt for vanntortur Og så er varmepumpe med kjølefunksjon gull både for folk og hund
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #11 Skrevet 10. juli 2014 Jeg har en japansk spisshund og han sliter like mye i varmen som din hund, HI. Han har det virkelig fælt i varmen. Heldigvis er det kun få dager i året med så ekstrem varme da. Vi har vært og badet i elva i dag da, deilig måte å avkjøle seg på for dyr og folk Anonymous poster hash: 0f943...869
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #12 Skrevet 10. juli 2014 Vi har hund med mye pels sopm ligger i skyggen i hagen hele dage. Jeg spyler han helt gjennomvåt et par ganger på det varmeste så blir det bedre for han. Anonymous poster hash: 6e848...1c8
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #13 Skrevet 10. juli 2014 Jeg var innom en dyrebutikk i dag, der hadde de matter som virker kjølende for hundene Man kan også varme dem til vinterbruk. Ikke mange dager man trenger slike kjølematter til hundene, men tror de ville vært takknemlige for dem nå Her har hunden vært fornøyd med å bade noen ganger og ellers være i skyggen. Anonymous poster hash: f7cac...da3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå