Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Iselilja Har forelsket meg helt, og mannen har begynt å like det godt også. Men alle andre jeg har spurt synes det er fælt Hva synes dere? Anonymous poster hash: 2f169...4a4
PrinsesseHengepupp Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Tommel opp. Men jeg må synge det :-P
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Litt tungvindt kanskje? Vet ikke helt. Synes Iselin er bedre da Anonymous poster hash: 87e64...7fb
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 En blanding av alt for spesielt og alt for jålete for min smak Anonymous poster hash: dad76...126
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #8 Skrevet 10. juli 2014 Tror jeg hadde gått for Isalilje i stedet, føles lettere å si Anonymous poster hash: f018c...b61
Englenemine Skrevet 10. juli 2014 #9 Skrevet 10. juli 2014 Hehe det er på lista mi faktisk om jeg får et barn til og jente. Iselilja og Frøya er toppkandidatene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå