Gå til innhold

Hva tenker dere om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Iselilja  :wub:  Har forelsket meg helt, og mannen har begynt å like det godt også. Men alle andre jeg har spurt synes det er fælt :o Hva synes dere?



Anonymous poster hash: 2f169...4a4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tommel opp. Men jeg må synge det :-P

Skrevet

Litt tungvindt kanskje? Vet ikke helt.

Synes Iselin er bedre da :)



Anonymous poster hash: 87e64...7fb
Skrevet

En blanding av alt for spesielt og alt for jålete for min smak

 

Anonymous poster hash: dad76...126

Skrevet

Nydelig :)

Gjest beef sister
Skrevet

Litt tungt, men det er fint.

Skrevet

Tror jeg hadde gått for Isalilje i stedet, føles lettere å si :)



Anonymous poster hash: f018c...b61
Skrevet

Hehe det er på lista mi faktisk om jeg får et barn til og jente. Iselilja og Frøya er toppkandidatene mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...