Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Jeg kan virkelig ikke forstå eller i det heletatt tro at det har skjedd! Det er altså en ny tann ( ca. 1 år gammel). Hvordan kan det være mulig? Han pusser tennene morgen og kveld og spiser godteri en gang i uken. Drikker aldri brus. Tror dere tannlegen har tatt feil. Hun tok bilder 2 ganger og måte se gjennom flere ganger. Hun er veldig sikker på det sier hun. Jeg var så sjokkert der og da og spurte ikke om noen ting. Hva tror dere årsaken er? Er det vanlig at barn får hull i en ny tann? Anonymous poster hash: b8108...74c
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Da pusser dere for dårlig og kanskje har et høyt inntak av juice, safr, frukt og andre ting som kan tære på tennene. Anonymous poster hash: 03fb5...53b
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Antakelig en svak, dårlig tann, da. Det er sånn som skjer. Anonymous poster hash: fd715...c3c
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 Det var det første som slå meg faktisk. Antakelig en svak, dårlig tann, da. Det er sånn som skjer. Anonymous poster hash: fd715...c3c Anonymous poster hash: b8108...74c
Honningmelon Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 Min jente på 7 år hadde antydning til hull i den ene 6-års jekselen. Tannlegen sa det kom av at hun har veldig dype furer i jekslene, så tannbørsten kommer ikke så lett til. Må pusse veldig nøye på jekslene heretter.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #6 Skrevet 10. juli 2014 Jeg ville hørt med en annen tannlege. Min skoletannlege sa jeg hadde 16(!) hull. Gikk til en privat og fikk beskjed om null hull. Hadde en emaljeskade som ble ordnet men det var det. Har gått til ulike private i senere tid og fortsatt null hull. Min tiltro til skoletannleger er ikkeeksisterende. Anonymous poster hash: 6f382...74e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå