Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Jeg er 35 uker på vei. Har en 19 mnår gammel gutt hjemme, det er sykt varmt inne og ute. Sover dårlig. Får nesten ikke puste. I morgen kommer min manns søster med 3 gutter og en mann, de skal overnatte til mandag.., jeg er ute av stand til å stå inne og kokkelere, det går ikke å sitte inne og spise engang. Hjelp! Hvordan være en god vertinne uten og dø? Anonymous poster hash: ac14a...a7d
LillaGorilla♥♥ Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 La mannen kokkelere, ordne til, servere, rydde og være vertskap, og legg deg til på sofaen med beina høyt.
*Miss Marple* Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Da setter du gjengen i arbeid. Send mannen på butikken og handle inn til helga, frukt, is, grillmat og egnet drikke. Sats på grilling, reker og annen lettvint mat hvor alle kan bidra. Slå deg ned i skyggen og sørg for å ha nok drikke innen rekkevidde. Ingen med vettet i behold forventer å bli oppvartet av en høygravid i tropevarme.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 Enig med hun over! Da får mannen ta ansvar, skulle bare mangle det vel Anonymous poster hash: c87a8...ce0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå